2011 – Året jeg skal få ALT til, tenk!

Godt nyttår da du!

Noen ganger synes jeg år kan gå umenneskelig fort. Forrige år satt jeg og ventet på å få reise til Mexico i en sliten one piece og var meget så allsindig blakk. DETTE året sitter jeg og venter på at Fredrik skal komme hjem, har litt penger, og en herlig samboer.

I år skal jeg inn på Westerdahls og bli verdens beste tekstforfatter, FORDI JEG ER FERDIG MED VIDEREGÅENDE!

(vurderer å melde meg på et realityshow, sånn at bloggen min blir SUPERrosa) <– For deg som ikke skjønner ironi, Det var ironi.

Jeg lover at vitsene mine og mitt språk skal bli enda bedre og ENDA morsommere nå siden vi har entret en ny tidsalder og alt det crappet der. JEG skal nemlig også bli flinkere å skrive på bloggen min, og ikke minst, jeg skal også bli en litt bedre kjæreste. Tror jeg. Jeg er ikke så tålmodig av meg, og jeg har ikke lyst å bli sånn som man ser på tv og på bussen, der dama alltid klager og syter og griner og egentlig bare gjør livet surt for alle andre. Så det så.

Jeg har klart å slutte å røyke! (tenke seg til) OG jeg har begynt å trene! Alt dette teller jo egentlig ikke, da det var ting jeg gjorde allerede i 2010! SO last year!

Se så fin meg og Roffa er! :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva skal man egentlig med nyttårsforsetter da? Man gir jo balle i dem ut i februar uansett! ( sånn siden jeg står med en røyk i hånden på det bilde, som jeg ikke hadde tenkt skulle være med i det hele tatt….)

Og så til det som er litt mer kliss og glam.

til mine kjære nydelige venner som har holdt ut med meg gjennom året!

Til Juni og Stine som tørket meg opp av bakken da Alexis avslørte at han var en sopp. Takk til Roffa for uendelig med latter og kjærlighet. Takk til Marie, for masse av motivasjon til å tørre å gjøre det jeg vil. JEG ER STOLT AV DEG.

Takk til min far, som igjen er lykkelig. Takk til min mor, for gode råd og herlige stunder.

Og ikke minst. Takk til Marin, foret herlig år med mye «rydding», vindrikking, overtrøtte stunder, latter og kjærlighet.

Til Fredrik, som fikk meg til å bli meg selv igjen, som gjør meg til verdens lykkeligste kvinne, med sin godhet, kjærleik, manndom og sexyness! EG SAKNAR DEG!

GODT NYTTÅR !

Legg igjen en kommentar

