Svenskene hetser Rybak

Ja, det er sant. Vil du vite hvorfor? Det skal jeg nemlig forklare deg.

Etter MGP, som den lille spjælingen vant, har det ikke akkurat gått straka vegen for Alexander. Et par eller fire rettere flaue tv-opptredener, noen pinlige intervjuer og låter som selv jeg kunne skrevet i vodka-bakrus er det vår alles Alexander Rybak har klart å oppnå de siste årene.

Så hva gjør man når fedrelandet gjemmer ansiktet i hendene og dukker ned bak sofaputen hver gang man dukker opp på tv? Jo, man rømmer landet. Og her har man da valgt å rømme til….Sverige. Min teori er at han ikke turde å rømme lenger, da faren for kidnapping og andre diverse byttehandler av krypdyr er stor nedover i Europa. Og kanskje har han et lite håp om at Skavlan inviterer ham med på en fredagskveld eller to.

Det verste med det hele er jo at man ikke bare kan melde seg på Skal vi danse i Sverige. Man blir SPURT!!!!! NOEN har tenkt at å ha med Alexander Rybak på den svenske versjonen av Lets Dance, var en GOD ide! en GOD ide!!?!?HAN ER IKKE EN GANG SVENSK! Hvor i alle støvleskaft kom den ideen fra? og fra HVEM? Det er nesten like ille som å la Mullar Krekar bo i Norge. vel nesten. Men du skjønner poenget mitt.

jeg lurer på hva som har foregått i hodet på denne stakkaren. Tenk deg dette tankemønsteret:

Jeg er ikke så populær i Norge –> Jeg driter meg ut på MGP 2010 –> Jeg flopper med albumet mitt –> Jeg flytter til Sverige –> Jeg blir med på Skal vi Danse –> NÅ blir jeg populæ…..nei. Faen. -.-

hva blir det neste? Hundeløp vm i Finnland? Den afganske versjonen av 71 grader nord? Det store korslaget i Uganda?

Kjære Alexander Rybak. Kanskje du skal ta en pause fra rampelyset? For alles del? Kanskje søke tilflukt hos Justin Bieber?
Fullføre førstegangstjenesten?

hva synes du? Har du noen kjekke forslag til hva Alexander Rybak egentlig burde gjøre? (Note to self: Fantastisk forslag på nytt tv program, sende forslag til Tv Norge.)

One thought on “Svenskene hetser Rybak

Legg igjen en kommentar

