DRA MEG I BALLA

jeg er så glad jeg ikke er døgnflue på min egen vegg. Jeg er ganske sikker på at det ville vært et meget intetsigende og kjedelig liv. hva jeg driver på med?

INGENTING!

Det har seg nemlig slik at jeg har en jobb som ikke alltid tilsier at det er så meget at gjøre. Så i dag, sitter jeg her og ronker dompapp som Daniel ville sagt det. Jeg har da klart å snu døgnet mitt, slik at jeg ble sittende oppe til halv fire i natt og våknet av at Marin ringte lettere frustrert fra Steinerskolen og lurte på hvordan vi lekte den morderleken igjen. Jeg har alltid vært litt usikre på steinerskolen, men etter den telefonen i morges er jeg helt sikker. Jens Stoltenberg og co er spikk spenna gærn. uansett. POenget mitt er jo da at marin ringte meg alt for tidlig i morges, og det endte med at jeg ikke fikk sove. SÅ! Jeg plaget vaktmesteren på bygget, slik at jeg ifkk hentet posten min og pratet med min sjef på telefonen, da det ringte på døren.

En søt gammel dame og noe som minnet meg om en overpyntet legestudent stod på døren min. Nei, det var ikke Oppgrader med Tv2. Det var Jehovas Vitner. Jehovas Vitner var i mitt borettslag og gikk fullstendig bananas på dørene. Igjen. Og si meg en ting. TROR virkelig dere at gud ønsker å ta av min tid når jeg står i en skitten rød og ALT for stor one piece, og med Lille- My sveis?

Det tror nemlig ikke jeg. og fordi hun gamle damen var så søt, så klarte jeg da og lire av meg det idiotiske at jeg er hjemme hver onsdag og torsdag på formiddagen og da måtte hun bare komme innom! Jeg kommer til å bli ettertrykkelig straffet, for ikke har jeg fri onsdager og torsdager og HVERTFALL er jeg ikke hjemme på formiddagen. Om jeg blir en bille i mitt neste liv, overrasker meg overhodet ikke. Jeg må STRAFFES! STRAFFES!

Joda. Det ble jeg. Stakk på trening, hvor jeg var den eneste under 120, så jeg kom meg raskt hjem igjen. Handlet en halv liter melk på butikken og så mitt snitt til å skeie ut med litt snacks. Det endte selvsagt til at min selvlagde karma gikk rett vest og det samme gjorde jeg på isen. Hei blåmerke. Hyggelig.

Ja, jeg er litt mulken i dag, og jeg har ikke funnet noe inspirasjon til å gjøre narr av andre enn meg selv. Jeg tok meg til å med bryet med å ta bilder av den nitriste utsikten jeg har fra terassevinduet mitt. Jeg burde skamme meg. Virkelig.

 

 

 

 

 

 

 

Og SE! Lysene mine drukner pga at dette innfernalske været. Jeg tror jeg streiker.

Og for dere som følger med i mitt lettere tragiske bloggliv. HVA skjer på torsdag!?!?!?

WOho. Skyt meg.

Legg igjen en kommentar

