Sexlivet mitt og mer lureri.

Hvorfor blogger man egentlig?
Hvorfor blogger jeg?

Årets første intelligente spørsmål if you ask me.

Jeg aner ikke. Marin, min kjære og bedre halvdel mener jeg har en ekstrem trang og behov for oppmerksomhet. Kanskje det. Og hvorfor ikke. Jeg har da virkelig ikke lyst å fylle 60 og presentere meg selv og mine 40 katter og den jeg hilser på sier Marthe….who?

Det er jo ikke slik at jeg drar en Lene Alexandra og Aylar og mediaprostituerer meg. Selv om det har vært forferdelig fristende av og til. Jeg kunne skrevet på blogg.no og hatt det forferdelig festlig med mote og annet rusk. Men for dere som kjenner meg, så er ikke mote helt min greie. Jeg hadde rødt pistrete hår og regulering på ungdomsskolen. Det sier seg selv. Og hvis du nå tenker at dette er en fase alle går gjennom, kan jeg informere deg at jeg gikk gjennom hele første året på videregående ikledd en grønn knebukse med hull i skrittet. Ja, det er sant. Og for dem som omgikk meg på den tiden, husker de også den perioden jeg hadde ring i nesen og brukte fritiden min på å sitte på cafe og drikke kaffe. Ah, hvilket liv.

Æsj. Jeg får ikke sove. Fredrik kommer hjem om under 24 timer og jeg er som en liten tass på julaften. Jeg er alt for spent til å sove. Herregud så patetisk. Men hva gir du meg. Hvis mannfolket ditt bestemte seg for å reise en måned til andre siden av verden, vil du vært like ruskete i toppen. TENK!

Hva hele poenget med dette innlegget her er? Jeg aner ikke. Jeg har gitt opp hele bloggtingen egentlig. jeg har ikke så fryktelig mye å skrive om, da dagene mine består av å spille cityville på facebook og se på tv. Yes. der har du meg for tiden. Jeg er blitt en slaur. Ikke kler jeg det heller. en sliten rød one piece som burde vært vasket for lenge siden og med lille My sveis. Hurra.

Alexander Rybakk har rømt til Sverige, Jan Thomas er egentlig litt kul og Lars Sponheim er bare kjedelig for tiden. Det eneste jeg egentlig har å skrive om er like givende som da jeg lagde oppstandelse på Sandsli Videregående Skole i 2 år uten å være tilstede selv. Så det tror jeg at jeg lar være med.

kanskje jeg skal føye meg i rekken og fortelle hva jeg har spist i dag? Jeg har spist. 2 egg, som var helt nyyydelig. Sykt digg. Og to skriver med mer egg, og taco til middag. Laget det nesten helt selv. Utrolig kjekt at Marin bor her, hvis ikke tror jeg aldri jeg kunne laget meg middag. jeg aaaaner jo ikke hvordan man skrur på platen en gang. Lurer på hva de knappene er til. (Ja, det er ironisk, ja jeg leker litt med at jeg ikke kler å være rosablogger)

jeg kunne skrevet om sexlivet mitt, men det ville blitt fryktelig kjedelig, da Vk allerede vet alle detaljer og at jeg ikke har fått humpet i høyet på gud hvor lenge. Pluss. Min mor leser dette, og det hele ville blitt fryktelig pinlig.

Skjønner du hvor jeg vil nå? Nei, jeg er IKKE blitt deprimert og annet humbug. JEG ER RETT OG SLETT IKKE TRØTT!

Eller. jeg var det. Så stakk Marin på trening, og jeg begynte å støvsuge sofaen. yes. You heard me. jeg støvsuget sofaen. og teppet. og kun det. På trass. Så kan gulvet bare ha det så godt. Og så danset jeg vilt og hemningsløst til Gipsy Kings i en sliten leopardtighst og en litt for liten bh. Det er helt sant. Insane morosamt If I might say so myself.

Kan noen, for jeg vet NOEN leser dette, vennligst se seg villig til å komme med et lite forslag på hva i alle dager jeg kan gjøre narr av i disse tider? er det INGEN der ute som driter litt på draget?

jeg er btw glad jeg ikke er hai i Australia nå. TENK så forvirrende det må være å plutselig se seg rundt og der kommer en bil svømmende. Kanskje 2012 er det året der alt går under likevel. Festlig.

 

Så. forslag? jeg kryper på mine knær her. vis meg nåde.

2 thoughts on “Sexlivet mitt og mer lureri.

  1. Ja, men da gjør jeg det neste gang jeg har en dårlig dag og trenger noen å ta det ut på! Er så godt å ha slike som deg Millie, som er driteklar med en gang! 😀

Legg igjen en kommentar

