Influensafest

Her har dere meg. En latterlig god beskrivelse av hvordan jeg både føler meg og ser ut. Bra at Fredrik skal være her om ikke så lenge. Feeest!

Hvorfor i burritofaen skal jeg bli syk NÅ? Westerdalsoppgaven er kommet ut, jeg burde ryddet og rommet mitt ser ut som Mullar Krekar har hatt fest i dagevis.

Og som om ikke det var nok, har ja da intens hodetetthet, en nese som overhodet ikke samarbeider og føtter som nekter å bli varm.

En skulle jo tro at karma lot meg være for øyeblikket, men neida. Lyset gikk på kjøkkenet, jeg slo meg selv i kneet med en stekepanne og jeg har kuttet av meg 1/3 av tommelfingeren. Bare for å være sikker på at 2011 begynner i god Bridget Jones stil.

 

 

Spagetti fikk jeg laget, omsider, og jeg er nå mett. tenke seg til. Og der tror jeg marin kom! ENDELIG! 😀

Nå skal noen andre enn dere få synes synd i meg! 🙂

Legg igjen en kommentar

