Ny uke med muligheter for rusk i forgasseren

Jeg skal ta en spansk en og gå fullstendig loco i dagene som kommer. ja, det stemmer faktisk. JEG skal gå berserk.
Ikke bare har jeg tenkt å skaffe meg ny jobb, men jeg skal også organisere alt fullstendig. tenk.

Jeg er litt lei av å leve sånn halvveis, og motivasjonen er på topp, da meg og Fredrik nå så smått har begynt å planlegge å flytte til Oslo. Hovedgrunnen til hele flyttingen, er fordi jeg har bestemt meg om å begynne på Westerdals. Det er en opptaksprøve jeg må gjennom, men jeg har egentlig bare bestemt meg for at jeg kommer inn. DET, og så skal vi vinne på flax-lodd. Det hadde igrunn vært kjekt med begge deler. OG så skal vi få hund! Så jeg blir ikke bare student, men jeg blir samboer med hund på slep. Så da blir det andre boller! Så alle dem jeg kjenner som bor i Oslo, kommer i løpet av sommeren se meg løpe rundt i Oslo’s gater med en sprelsk hundevalp og en trøndermann på slep. Detta blir fest dere! 😀

 

Er det noen der ute btw som kan komme på et kjekt hundenavn eller fire? Vi tenkte å skaffe oss boxer. En fjott av en hund egentlig, men hei, den skal jo ligne på sin eier! WOHO!

Fram til nå har vi disse hundenavnene:

Kong Harald

Mr. President

Jack

Bob

Leon

Knut

Oliver

Tanga-Trond

So…any ideas?

Legg igjen en kommentar

