Katt – et rolig dyr?

Eier du et kattevesen? Eller flere?

Er du en av dem som mener at katter er verdens beste dyr og bare vil deg vel?

vel, ta deg sammen. katter, etter min erfaring er noe av et mer onsinnende og utspekulerte som finnes. ta min fars katt for eskempel. vel. Hardly min far sin, da den er «kidnappet» av naboen oppe i gaten, men poenget mitt er da at den er ond! OND!

Når man leker med noe som ser ut som en leken, koselig standard norsk huskatt, og den venter på rett tidspunkt til den angriper deg og holder fast med fire poter rundt hodet ditt, annlegger man raskt en noe skeptisk holdning til katter.

You catch my drift? Neimen så flott.

Da skjønner du også hvorfor jeg synes bildet under er et perfekt bilde av hva som EGENTLIG foregår i knotten på et kattevesen. KITTY DOES NOT WANT TO CUDDLE! KITTY DOES NOT GIEF A FUCK!

Legg igjen en kommentar

