Si meg, du som leser…

Hva sier man til sin søster som man ikke har sett på 16 år?

henne skal jeg nemlig treffe i morgen…

Det blir en ufattelig rar dag. Ikke bare skal vi begrave min fantastiske farmor på 93 år, men jeg skal da også treffe igjen min søster, som av ulike grunner har valgt å holde seg vekke fra familien. eller. vi har. ikke vet jeg. det hele gikk litt over mitt hode på den tiden.

hva sier man da?

Du har…vokst siden sist? Damen er jo mer en 10 år eldre enn meg.

Jeg er jo da og litt klumsete. Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet jeg kommer til å starte alt med en dårlig vits.

Farmor var konstant bekymret for noe. kanskje det er derfor jeg bekymrer meg ihjel med dette.

3 thoughts on “Si meg, du som leser…

    1. ja nei altså. det er jo en begynnelse, med tanke på at jeg var 5 år sist? 😛
      Herregud, dette er nervepirrende.
      Greien er jo da at jeg er den norske Bridget Jones, så jeg kommer nok til å starte med en noe pinlig vits.

  1. Jeg har litt erfaring med å bare møte slekt i begravelser, dog ikke så tett familie. Men det går jo ann å si «Det var kjekt å se deg igjen, selv under slike triste omstendingheter» eller noe sånt. Spørs jo akkurat hva du føler om henne.

Legg igjen en kommentar

