Syk – uke 3

Jeg har fått influensa. Mest sannsynlig hesteinfluensa. Helt sant. Hadde du hørt meg de siste 24 timene, med den uforskammede grove hosten jeg har annlagt meg, ville du sagt deg meget enig og gitt meg en eplebit.

Jeg har da en ypperlig oppbrukt karma, så jeg har vært syk de siste 3 ukene. Festlig, jeg vet. Når man var liten fikk man sitronbrus og ballerina kjeks og fikk se på tv. (jeg hadde ikke disney channel, så god morgen norge for meg i dag er alltid litt. nostalgisk) Jeg burde da også ha funnet tid til å kunne skrive et ord eller fire her inne, men når jeg er så syk at jeg ikke en gang synes bernaisesaus smaker noe spesielt godt, da vet man at noe er riv ruskende galt.

Jeg vet. DA er det ille. I helgen gikk jeg rundt med det jeg trodde var en øks i bakhodet, og by the time det var mandag, hadde jeg annlagt en kjekk liten feber og noe man kan kalle kråkehoste. Jeg er ikke den som blir fullstendig slått ut av sånt,  men ett eller annet fikk meg ut av fokus. Det vil si. Nikotinsjokket som kom i tillegg mandag kveld kan ikke ha hjulpet spesielt på.

Så. Jeg kan da informere at jeg har brukt mine siste dager på denne uken, er: Scrubs, drikke vann, scrubs, drikke vann. scrubs, gå på do, scrubs og spille kort! Fredrik har egentlig likt hele situasjonen, da jeg verken kan fortelle ham hva han skal gjøre eller ei, og det faktum at han kan ta vare på meg som om jeg skulle vært et eller annet husdyr. Stakkaren gikk bananas med karbonader, bernaisesaus og poteter, noe som vanligvis hadde fått meg til å sette hæla i taket og slå ut håret, men det hele resulterte i at jeg nesten kastet opp i mitt eget munnehus. Yes. Det er sant. MEN!

NÅ begynner jeg da endelig å bli sånn noen lunde frisk, men jeg har bare ett lite problem. Da jeg våknet i morges kjentes det ut til at feberen og resten av ondskapet hadde forsvunnet. Eneste problemet var jo da at det hadde steget opp av hodet og ut i håret og bestemt seg for å bli der. Jeg har nå noe av den mest latterligste frisyren noen sinne. oG siden jeg har glemt å ta med meg shampoo og balsam og etc til fredrik, er det jo da glemmesak at jeg får gjort noe med det til jeg kommer hjem. Jeg føler meg som en rabies befengt puddel.

Godt at ikke Fredrik kommer hjem før om et par timer.

Legg igjen en kommentar

