Kjære tenner

jeg tror en av tennene mine er lettere retadert. Oppmerksomhetsyk kanskje. Det burde den faen ikke være. Hvilken tann var det som fikk plenty av oppmerksomhet da jeg var liten og sta? DEG! JA, det er deg jeg peker på her jeg kjefter på det foran speilet! du har allerede et, om jeg må si det selv, lekkert hakk i deg, etter at jeg falt i trappen som 2 åring. Så hva faen skal du nå skape deg etter, ditt molbitt?

Jeg vil bare og ha det sagt, før jeg forteller hvor inn i svett hampen vondt dette er, at jeg skal spise på Steak House i morgen. Ja, tann. Det er BIFF! så. TA DEG SAMMEN!

Hvis du tror det er morsomt og ligge på alle fire i sofaen med hodet ned i sofaputen for lette på trykket samtidig som jeg slever, fordi jeg ikke kan anstrenge verken bitt eller kjeve, tar du skammelig feil. I det trykket letter merker jeg hvor sliten og utmattet jeg egentlig er, detter over på siden og våkner av at det gjør vondt igjen. Slik har jeg holdt på i snart 48 timer. Jeg holder på å gå fra skaftet. Jeg har vært ganske nær noen ganger nå og bare trekke hele dramaqueenen av en tann ut av kjeften, men jeg er redd resultatet er noe jeg vil angre på. FADEREN DA! Jeg kunne vært sint på meg selv om (å herregud, smertestillende kikker inn. WHOHO) det hadde vært min skyld.

ikke er det fordi jeg røyker, eller drikker mye brus, eller spiser mye usunn mat og snop. neida. ikke fordi jeg av og til når jeg har vært på fylla, ikke orker å pusse tennene. neida. ingenting sånt. Den sin feil det er, er HEKSENE på Nordås, som fylte den fyllingen som ligger ved siden av. Den ligger nemlig og presser på nerven.

Så, hvis noen ser meg med lettere sprengt hår og vill i blikket på en buss oppover mot nordås, vennligst stopp meg.

Legg igjen en kommentar

