tålmodighet? Jeg?

Jeg har «jeg driter i alt uke».

Jepp. negativ som faen, men hva gir du meg. Jeg har jo da begynt 2011 på best mulig måte. Influensa i 3 uker og så klinte jeg til med litt betennelse i en tann etterpå. Bare for å være ekstra slem med meg selv.

Så denne uken har jeg tenkt at jeg ikke skal bruke til noget. tirsdag var jo fortreffelig. jeg gjorde: Nada! Ingenting! Nothing.

Forferdelig deilig å sånn en time eller to og så døde hele greien. Planen var å sløve i undikken i stuen i en halv evighet. Lakke en tånegl eller fire og ellers smøre meg inn med feit bodylotion. Det viste seg raskt (noe jeg burde visst), at jeg ikke hadde tålmod til det heller. Så det hele endte med en tur på treningssenter, rydding og kortspilling. yes. Jeg har pensjonert meg i en alder av 21. Når høydepunktet av dagen er kortspill med gode venner, da burde det ringe noen bjeller. men akk. den gang ei.

Såem. i går ble dagen brukt på…Logen. yes. HELE dagen 😛

Første halvdel med et fantastisk kvinnemenneske jeg var grådig gode venner med på barneskolen. Lene har forresten også verdens vakreste hår. I kid you not. Det er helt sant. Og i dag. vel. I dag skal meg og marin vise Tom litt av Bergen. vi har nemlig besøk fra Australia.

Jeg merker det hele ble fail, og jeg legger nå også merke til at jeg gjør det jeg egentlig lovet meg selv at jeg ikke skulle. skrive møkk om mitt eget liv. Dobbel fail.

Tenke seg til.

Og en ting til. Jeg fant noe morsomt. http://www.linniiie.com/

kos deg

One thought on “tålmodighet? Jeg?

Legg igjen en kommentar

