Røykesyk FOR HELVETE

Det er umenneskelig kjedelig å røyke alene på en terasse som burde inneholdt også min bedre halvdel. men neida. bare reis til Roma og treff kjekke menn og spis masse is og bli brun du, din sviske!

Så kan jeg sitte her med first price nudlene mine, en noe død cola og litt seig chips. jeg kunne tatt bilde av det, men det hele hadde blitt litt for tragisk for min smak. Så jeg skal lide litt i stillhet. Med tanderudbakken på tv, en sokk som har kranglet på seg et hull og noe som kan minne om reisesyken.

Akkurat nå er det under behagelig kaldt i leiligheten, så jeg ser ut som en liten mulvarp her jeg sitter inntullet i en dyne. Den lukter gammel fis og sigaretter. Ikke spør meg hvorfor. Det blir for flaut å svare på.

jeg vurderer å gå ut for å ta meg en røyk og synge litt høyt for resten av borettslaget, men det er så inn i svampestuen kaldt der ute. Isen vi fikk fra mcDonalds i helgen har enda ikke smeltet, og jeg er ikke så kin på istappnippler, så jeg tror jeg lar vær. mon tro om man kan røyke inne?…..GREIT! jeg skal ikke røyke inne.

Btw. jeg skal SÅ ha mensen snart. vulkanen har nemlig flyttet seg fra Island og opp i pannen min og omformet seg til et jævla krater. ja jeg vet det var en noe etterslengt og dårlig vits, men hva faen gir du meg. jeg har pms ok. Så ta deg en bolle.

Meningen med dette her? vel.

Ikke røyk med hull i sokken. Det vil kun skape kaos og dårlig snop.

Legg igjen en kommentar

