Fjompenissen

Ja, nå er jeg så desperat på litt kos, her jeg sitter fordervet i min egen sova med en sliten Gin Tonic og noe som kan ligne på overkokte poteter. Og før du tenker skittent om meg, så skal jeg forklare deg hvorfor.

Eg saknar kjerasten min. Jeg driter i om jeg har skrevet det riktig forresten. Nynorsk er ikke min sterke side.

Jeg er kanskje ikke verdens beste kjæreste. Jeg kjefter og jeg er igrunn litt bitchy. Gjør narr av dialekten hans gjorde jeg og. eller. jeg GJØR jo det, men ja. Poenget er hvertfall at jeg er litt glad i ham for det om. DET ER SANT! For dere som tror jeg er fullstendig sandblåst i hjernen, så er jeg nemlig ikke bitch HELE tiden.

Og han er kanskje noe av det mest tålmodigste dyret jeg har vært på. I! jeg mente I! …. -.-

Uansett. Han kan til og med sitte rolig og puste fint for seg selv når jeg hyler og skriker og det står PMS i pannen på meg fordi han ser ut av vinduet når vi kjører bil. Han har nå lært seg å komme med herlige unnskyldninger. Som da vi gikk tur nå på søndag. Eller. ja. det blir i går. whatever. Når jeg for ente gang prøver å få ham til å løfte beina nå har går. Hva sier min kjære trøndertass da? «Slapp av, jeg lager en sang i hodet mitt med beina!».

Årh, jeg elsker redardness!

SE! Kanskje noe av det beste som er etbart!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trønderbart for the WIN! ❤

4 thoughts on “Fjompenissen

  1. JA JEG SYNES JEG KAN DET!
    ER det feil av meg å skryte av at jeg er in love liksom?
    Når ble du fan av janteloven?

Legg igjen en kommentar

