Smør

I dag har jeg sykt fine klær på meg! Lover!

jeg har sko, bukse OG en genser. Og en skinnjakke. den ER faktisk fin, men det var ikke helt det som var greien.

Æsj. Et halvt minutt som rosablogger og jeg failer momentant. Festlig.

Ikke har jeg bilde av meg selv heller. Som om det var noe nytt egentlig, men men.

Erika er innihampen treig. jeg skulle tatt bussen til byn klokken elleve, men siden hun skal ha seg i det uendelige, så må jeg nå vente til klokken 5. Jeg var klar for en evighet siden og har nå fastelavenbollecravings at det sprekker i hjernen på meg.

Tørst er jeg og. men buksen jeg har på meg er så høy i livet at det er ikke sikkert jeg klarer å sette meg ned igjen om jeg nå bruker energi på å komme meg opp. Så da sitter jeg her da. I fullt kaffeutstyr, sko på beina og med kongen på tv. Kongen er rar. Kongen er sikkert ikke vant til tv. Eller. jo. Petter Northug har planket seg bortover på snøen igjen og var først og best til det. Nok en gang. Jeg hadde ikke trodd jeg skulle finne det videre spennende, men jeg har nå sittet og skreket og heiet høyt. Alene. Nå griner Petter på tv. KAN NOEN GI HAM ET LOMMETØRKLE! (regner med den seansen blir Vg forside i morgen. HER GRINER PETTER FOR ANDRE GANG, ER HAN DEPRIMERT?)

I morgen skal jeg utnytte lisa litt. Bare ørlite granne. Lisaaaaa, jeg går i dusjen så lager du mat sant? flott.

Neida. jeg lover, det skal bli litt brente poteter på deg i morgen! Er vi ordentlig heldig, har jeg penger til en flaske brus og litt sigaretter! JA JEG RØYKER FREMDELES OK! Sånn er det bare.

Jeg har ikke noe mer intelligent å komme med. Bare det at jeg blir flau av NRKs intervjuer under Vm.

(tittel har overhodet ingenting med tekst at gjøre)

Legg igjen en kommentar

