NEI

jeg gidder ikke blogge på en liten stund ok?

Fint.

Jeg jobber rassen av meg og mer til. Og når det kommer noen spennende mennesker inn der og tømmer seg for avfall og andre morsomtheter, skal jeg heller hamre litt på tastene. men akkurat nå er jeg i litt fuck off modus.

Røyk har jeg heller ikke. og min far mener jeg banner for mye i tekstene mine. helvete.
Nevnte jeg og at jeg har nå fire dager på rad, grunnet min noe overarbeidete hjerne, klart å legge diverse baderomsartikler samt mobilen i kjøleskapet når jeg kommer hjem?

jeg er glad jeg har fri på fredag.

Now. Silence

Legg igjen en kommentar

