Greit. Faen

 

Jeg prøvde å la vær, men det hele døde. maks fail, men hva gir du meg når man vandrer rundt med sånn, verdens største ring på fingeren. jeg kommer til å ende opp med bolefing. jadda.

Jeg har kjøpt husfyll til leiligheten i oslo om dere lurte. Ikke fordi jeg har råd, men fordi jeg hadde lyst, og jeg er i god tro om at en hode (!) er bedre å kjøpe i Bergen enn i Oslo. Det er et hode. En buddahode. som skal henge på veggen min og gi meg god karma. Om det gjør det eller ei, det vet jeg ikke. Note to self: Google sammenhengen mellom et hode og karma. Det høres mer ut som en bacheloroppgave i et eller annet kvistkjedelig noe, enn noe annet.

Speaking of kvistkjedelig. Min mor mente jeg burde ha backupplan dersom Westerdahls er litt sandblåst og ikke tar meg inn på sekundet. Så, hva med litt litteraturvitenskap? Hm. Jeg har ikke skjegg eller briller, så det går ikke. og når vi nå er på dette med briller. Jeg gikk med solbriller. fordi det var sol ute. Etter jobb. I en time. Men fett nok det. jeg har kule solbriller og jeg eier ikke en eneste hårbøyle, så. ja. Minus og minus blir pluss er det noe som heter.

 

 

 

 

Jepp. dette er da meg med briller. Ufattelig lite flatterende, men har man downs, så har man downs! (MAN SKAL IKKE TULLE MED DOWNS! FY!!)

 

 

 

 

Jeg meg på en Feliz pose, men det hele gikk i vasken.

Såem. Jeg skal mekke baguetter og VRAPPS i morgen i 8 timer, så jeg tror jeg trenger litt kvinnediskriminering ala Mad Med, en dusj og litt søvn! Prekast NOOOOOBS! (yes., noobs)

Legg igjen en kommentar

