Insert coin please

Eg gir meg ende øve.

Ikke bare har jeg hatt walk of shame ut fra den katolske kirken i Bergen i helgen, men jeg har også da prestert og nesten falle ut fra min egen veranda. Jeg vet jeg burde gå i detaljer på de begge kjekke hendelsene, men fuck me, jeg husker da ikke stort jeg vel!

Bolefingen har tatt til fornuften og funnet at at den ikke vil bole likevel. så da kan jeg gå med diger ring så mye jeg orker.

For dere som henger litt etter, og som ikke kan lese tankene mine, så er jeg nå blitt Bon Apetitt bitch på Sundt. JADDA! På fredag var det motekoZ med jobben, hvor vi lærte om mersalg. Så nå folkens, får dere pRØVE baguettene før dere kjøper dem! Det har jeg nemlig lært er viktig! kremt. jeg merker sarkasmen min er noe etterslengt på en litt rufsete søndag.

Jeg legger meg. Faen. Ikke funker kameraet mitt heller. Jeg har nemlig lemus på øyet. Det hadde blitt en stilig film. Meg og lemusen min. greeeit. jeg gir meg.

Snekast

Legg igjen en kommentar

