Du er perfekt!

Jeg stjeler litt fra en kjær venninne i dag.

For en nådeløs og kynisk verden i lever i. Vi blir født så uendelig perfekte, med ti fingre, ti tær og to øyne som lover en ny dag. Likevel, uansett hvor perfekte vi er, lar vi verden rundt oss bestemme hvor vakre og betydningsfulle vi skal få føle oss.

Vi lar en standard ingen vil ta ansvar for, avgjøre hvordan vi skal se på oss selv, en standard kan leve opp til. Vi vet det alle sammen, likevel lar vi det kontrollere oss, i stedet for å la den kjærligheten fra dem rundt oss, de som elsker oss fordi vi er den vi er, de som ser på oss som mennesker, uten samfunnspåvirkede briller, bestemme hvor glade vi skal være i oss selv. Jeg er født perfekt og det er også du. Vi er født like, og har vokst opp med en kjærlighet vi lærer å gi videre. Vi fortjener alle å gi mye av den til oss selv.

 

Takk til Erika, som gir verden rundt seg inspirasjon til å gjøre nettopp det man vil selv. Takk til Fredrik, som synes jeg er like kul selv om jeg har en hybelkanin til hår. Takk til mor, min meget så tålmodige mor. Takk til Lisa, som digger alt jeg gjør.

Takk til Millie, som ikke bare er en vanvittig fantastisk venninne, men også en umåtelig bra mor, kjæreste og kvinne. Pretty pretty please, dont u ever think, that you are less than perfect to me! Uansett hvor crap du føler deg skatt, er du like nydelig som alltid, for oss som kjenner deg og ser deg hver dag. Vær glad i deg selv, og la oss rundt det løfte deg opp når ting går litt rett vest! Du er så uendelig vakker kjære! 😀

Jeg

One thought on “Du er perfekt!

Legg igjen en kommentar

