Justin Beiber, ta deg en bolle

Jeg ser på Norske Talenter. Jeg vet. Fra bergen. det MÅ JO SEES!

Første som kommer inn er en usikker liten kidd på 13 år med en kassegitar og gråtende mor bak scenen! Jada, dette blir jo bra tenkte jeg.

FY FAEN GUTT, DU KAN SYNGE!

Det er nå for tide to sanger som som får meg til å bli litt gåen i knærne, og litt tårevåt. Chris Medina – what are words og Berge Ohm – its all about you.

Just bieber har ikke en dritt på deg sa dommeren. Jeg er igrunn enig. Når en 13 åring kommer med en så sinnsyk sår stemme, og egenkomponert sang, inn på scenen, skal man være død innvendig for ikke å bli rørt.

JEG HEIER PÅ BERGE! WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Legg igjen en kommentar

