Frode og Bodil

Jeg har fått den æren det innebærer å være fôrvert for to svært herlige vesener.

Frode og Bodil er to mopser. To syke syke mopser. Akkurat nå bedriver da Frode og løper fram og tilbake fra stuen til terrassen, bjeffer, og snur igjen. dette har han gjort i en 20 minutters tid nå. Bodil derimot sitter ved min side og sender meg det ene kalde blikket etter det andre. Ikke vet jeg om det er rettet mot meg, eller Frode. Men særlig fornøyd er hun ikke akkurat nå.

Vi holdt familieråd her i sted og frode og meg var skjønt enig at vi lar maten synke før vi tar og rusler litt rundt vannet i solen. det vil si. Frode slukte maten før jeg fikk sagt pølse og la seg på ryggen og forlangte litt kløing.

dette er desitert verdens herligste hunder. Nå har de satt seg ute på terrassen og bjeffer litt henslenkt til lyder som måtte komme deres vei.

Akk, hvor vi er lykkelig.

2 thoughts on “Frode og Bodil

Legg igjen en kommentar

