Antiomfrodeogbodilinnleggjeglover

BODIL OG FRODE!

BODIL OG FRODE!

VK mener jeg skriver for mye om BODIL OG FRODE.

Greit. en liten pause. en aldri så veldig liten en. Hvordan kan man ikke sjarmeres av to stykk gale bikkjer som gnikker nesen mot badedøren når du dusjer fordi de har mistet flokken?

I rest my ca..GREEEEIT! jeg skal gi meg.

jeg har chips. tøft. Drittøft.

Og så har jeg en snop. en drumstick. eller. jeg hadde. Fro…JEG spiste den opp i sted. SNus har jeg og. Å hja, snus.

Altså. Frode Bagels og Bodil Badeball er kidsa mine ikke sant. du kan ikke be meg om å holde kjekt. det er jo som om KOngen av sverige skal være trofast. eller at Erna går i rødt. ( NOE HUN GJORDE PÅ 17 MAI! DET SVEEEEEEEEED i ØYNENE MINE!)

Jeg sitter alene på en fredag. Ikke fordi jeg er blakk (jo) eller fordi jeg ikke gidder å gå ut (jepp) men fordi jeg er blitt forlaten. Fredrik har nemlig bestemt seg for at han bare skulle DRA til roma. UTEN meg. men med sin andre kone, Sebastian. Så de er på ferie i roma og shopper og koser seg. Jeg derimot, sitter igjen i Bergen, lettere myglet og med en brent pupp.

Ingen Linnie Meister triks her igården. Nei nei. Her snakker vi god gammel dags svidd pupp. med røyk og svidd hud. Malin har nemlig godt sammen med maria og prøver å ta livet av meg på jobb. Så malin tenkte at det i dag var en god dag for at søle litt kaffe på meg. Maria har gått til det litt mer ekstreme, og får kaffekopper til å falle av seg selv og slå meg, uten at hun har noe med det å gjøre. Latterlig, jeg vet det. De burde skamme seg begge to. Jeg tror Marit er den eneste som ikke ….veeeent. jeg tar ingen sjanser. MARIT DU ER SÅ SKJØØØØNN OG FIIIIIIN (lalalalaaaa)

Jeg har ikke en dritt spennende å komme med. jeg jobber. det er dårlig drit på tv, og bunaden min mangler fortsatt et forkle. Jeg har fått marin hektet på Leverage og jeg har bestemt meg at dersom Fredrik finner en annen, så skal jeg tvangsgifte meg selv med Christian Kane. Å gude gud han er så.. hva er det fjortisene sier i dag. MAT!

Så før jeg legger gebisset i vann og ruller inn den ene puppen jeg har igjen, vil jeg gjerne takke Vk for inspirenende ord, til dette latterlige påskapelige innlegget. jeg vet påskapelig ikke er et ord, men vet du hva. JEG gir litt balle.

One thought on “Antiomfrodeogbodilinnleggjeglover

Legg igjen en kommentar

