Bøllekveld

Nei altså joda.

Jeg kunne gjerne fortalt dere en lang historie om hvor kjekt jeg hadde det med jentene i går. Men frankly så husker jeg meget lite. Tapasen var noe inn for jævlig vellykket. Bortsett fra at vi tøt noe grusomt så alle glemte å spise. Malin var litt fristet til å ha med seg en kjøttbolle på byn og bestikke vakten på sjøboden, men det ble med tanken.

Og så husker jeg ikke om vi tøt og SÅ spilte Alias, eller om vi spilte Alias og SÅ tøt. Uansett. Alias ble det. Marit og Ida fjusket, for de hadde spilt det før. Så de kunne alle triksene. Malin mente at løsningen på alle ordene var det vi hadde gjettet på før, så det hele ble litt katastrofe. Men så fikk hun bamsechipsen sin og da løste alt seg. ER DET EN BEVER? HAHA

Latifh var så snill å hente oss og kjøre oss til byn. Hvordan jeg vet at han heter Latif? vel. Mens vi letet etter vesken og skoene til Malin, hadde nemlig Ida lagt grunnlaget for et godt og langt vennskap i taxien.

Noe språkforvirrelser ble det, da Ida bestemte seg for å snakke en blanding mellom englesk og norsk til vår kjære sjåfør:

Can I have the kvittering please?

Og der stopper det. Helt blankt. Ikke vet jeg hvor lenge jeg valset gatelangs før jeg møtte på fredrik. jeg vet hvertfall at jeg skulle kjøpe shotter til meg og Marit fordi vi satt der helt alene og var klein og full. Men så ble det ikke shotter likevel. kanskje fordi jeg ikke hadde penger eller hva pokker det var, noe var det hvertfall.

I følge fredrik voldtok jeg burgeren min i taxikøen, ødelagte et par solbriller og bestemte meg for at jeg skulle hjelpe ham med å spise pommes FRITTES. Så jeg hadde visst trykket dem godt opp i munnviken hans. A hvilken sjarmerende kjæreste jeg er.

Jeg har vondt i kjakene så jeg har ledd mye, men jeg har og vondt i rumpen, så man vet aldri.

herregud for en kveld. 😀

Legg igjen en kommentar

