Moskva Marit!

Sykt kult på jobb for tiden.
Ble sjekket opp av en gammel dame. Ok. Kanskjeikke sjekket opp, men når en 70 år gammel svamp roper OLALA etter meg når jeg går forbi blir jeg lett skjelven.
Marit mente hun var høy. Jeg sier meg enig.
Speaking of Marit.

Jeg har blitt uvenner med softismaskinen. Hver gang jeg skal lage is, så spruter den is på meg. Jeg tror den lever.
(note to self. Sett for mye Harry Potter. )

Jeh liker å eksprementere på jobb. Burgerbrød i hamburgergrillen VAR i utgangspunktet en god ide.
Sløvskap sier du?
Prøv heller en iskaffe ala Marit. Jeg skjelver enda.

Visste du at det tar 29 sekunder å mose en paprika til fillebiter med en kniv? Nå vet du det.

Noen vil nå kanskje si at jeg har lite å gjøre på jobb. Nei Nei.

Når man lager mat for 11 000 kr på et par timer, da blir man mentalt skadet.

Tro meg. Jeg har vært med mine kollegaer på fritiden. Jeg vet nå hva det vil si å være hjelpepleier.

Skamme seg.

Jeg skulle egentlig være flink blogger og legge ut bilder av skoene mine men siden det er via iphonen min så går ikke det. Tragisk.

Jeg er 22 år og gleder meg til jeg kommer hjem for da skal jeg se den siste Harry Potter filmen på storskjerm i stuen. Jeg burde drukket øl og Hort meg men Neida.

Akk. Jeg lurer på hva jeg gjør i en alder av 23. Strikker sokker? Faen. Det har jeg allerede gjort. Herregud.

Oij. Det likevel. Hvem trenger dyre sko når man har CRÅÅÅKS!!!

20110617-201227.jpg

Legg igjen en kommentar

