SAMAN SKAL ME LEVA EVIG

så det er SLIK bloggen min ser ut altså. stilig.

det må jo være noen århundrer siden jeg var her sist. Oppdatering? hvorfor ikke.

 

vel. siden sist så har jeg:

– ventet på en flesland flyplass og gardemoen i over 10 timer. (på en dag. )

– Kalt en dame i en sas skranke for en fjott.

– Kastet meg over unger og bager på flesland på jakt etter bagasjen jeg trodde var min, men som viste seg ikke var min, FORDI MIN VAR IKKE SENDT FRA KRISTIANSAND EN GANG.

– utviklet et anstrengt forhold til flyselskapet Widerøe. ( man kommer ikke helt fram sånn helt uten widerøe. JO MAN GJØR DET! MAN KAN TA TOOOOG! )

– sagt, setningen » you see the white box next to the ladies toilet? YEs, well. You have to put ten kr on that box, push the button and then open the door» en vel 10 000 ganger.

Hva mer? O! Bodil skal ha kids, Frode skal på utstilling og jeg har fremdeles ikke kommet opp med noe genial gave til Malin. strengt tatt burde jeg det.

Hvem malin er? Gudene vet.

 

 

JO! Gud bedre. (jeg ser nå at det er mye gud her akkurat, men jeg kan forsikre deg om at jeg ikke har møtt noen sin venn Jesus over sommeren)

jeg skal til tyrkia. (se, det ville aldri vennen til Jesus gjort)

Jeg skal vrenge av meg den bleke huden og bli sææksy med Lisa, Øyvind og Fredrik. Det blir LITT stas kan man si. Det er en uke, så jeg tror verken jeg rekker å bli brun eller å bli full. Ikke kan jeg få klamydia heller for det har  jeg fr…for jeg har TYPE! det var det jeg skulle si ja. eeeeh..

 

Foruten om et noe flisete hår, øyenbryn som strengt tatt burde nappes og en blødende hund i sofaen, er det ikke noe mer at melde. Jeg skal snart få tilbake visakortet mitt, siden fredrik tok det med seg på jobb. (TUFS) Og så er det videre å snakke blod i ørene på Vk.

Det er nemlig det jeg gjør. Snakker til det renne bløøøø ut ørene på vennene mine. Men jeg tror de liker meg for det om. Hvis ikke hadde det vært noe rart med dem hele gjengen.

Twitter er forresten ikke så dumt. Jeg har bare glemt det. Men så glemte jeg bloggen min og da, så da er det liksom greit.

Gud jeg tyter.

 

 

Legg igjen en kommentar

