Kjære turist

Det skal smelle. Og det ordentlig.

Kjære turist, som lurer på hvorfor jeg er LITT gretten, her kommer en liste over ting som utløser tidlige pms anfall:

– å stå innenfor min intime sone og spørre om hvor nøkkelen til dø er.

– å prate til meg på ditt eget språk, selv etter at jeg har gjort det klinkende klart på engelsk, at nei, jeg skjønner ikke URDU!!!

– å gi meg en overhaling fordi NORGE har bestemt at vi ikke skal bruke euro. Ring jens, please!!

– å bli frustrert over at en norsk bedrift ikke selger tyske varer.

– å skrike til meg, når ikke du er intellegent nok til å skjønne, etter flere forklaringer, hvordan man åpner døren.

– at 50 euro cent i tips ikke får meg til å danse av glede.

– FOR 400 GANG. JEG HAR IKKE PØLSER.

– å gestikulere hefitg med armene ikke får meg til å skjønne italiensk. Sorry mac.

Sånn.

Og til alle uoppdragne forblåste jenter der ute. Når noen, for 110 kroner timen, står og lager deg en wraps, så heter det takk. Neste solariumsbrune halvnakne dame som sier whatever tilbake får seg en smekk på nesen.

Og ja. Jeg elsker jobben min. I truly do, så lenge jeg får velge kunder selv. Og ja. Mitt navn er Marthe. Ikke kjerring, du damen eller hun fitten bak disken.

Gud bedre.

One thought on “Kjære turist

Legg igjen en kommentar

