Gjemsel på jobb.

Før du nå hyler som en stukken gris og legger all skyld på meg, så vet jeg at jeg ikke har blogget. Men strengt tatt er det bare mine fantasivenner som leser den så da er det igrunnen det samme.

Besides. Jeg har fått flatsceen tv og plaijstaisjhooon på soverommet. Little big planet tar opp all min tid. Foruten om at jeg tilfredsstiller turister på jo……JOBBER. GUD, det der kom noe uheldig ut ser jeg. Vel vel.

Jeg lover det kommer mer moro. Jeg skal nemlig ha overnattingsfest med jentene fra jobb. Ja du leste riktig. Besides. Det var marit og ida sin idé. Tuva vil leke stolleken og michelle vil mime. Malin vil leke alias og jeg vil egentlig bare drikke og glemme det hele.

Jeg skal og sende klage til dem som har laget Little big planet. Det er for barn OG JEG PÅ 22 KLARER IKKE KOMME FORBI DEN ENE BANEN. DET ER BLOOOOODIG URETTFERDIG! FURT.

Nå må jeg gjemme meg. Det kommer kunder.
Må og ringe min fetter på 9. Kanskje Han nam hjelpe meg med dette fordømte spillet.

Og ja. Jeg skal begynne på nla. Norsk lærer akademia. Årsstudium i kristendom, etikk og «livssyn» som de kalte det så fint. Kristen skole + Marthe = sant?

Legg igjen en kommentar

