hvordan stå å samle støv

nytt eksperiment på jobb: Se hvor kort tid det går før mine to pakker med lakserende effekt har.. vel. effekt.

 

jeg har gamet meg gjennom kabal og freecell så pass mange ganger at jeg tror jeg har møtt på det samme spillet to ganger. jeg har svidd 2 baguetter og nesten servert et urtestykket jeg tror gikk ut på dato i forrige århundre.

Hvor jeg er?

vel. ulike retningslinjer og regler tilsier jo selvsagt at en ikke skal prate om hvor en jobber når det er med denne deilige sarkastiske undertonen, men dere kan vel tenke dere selv til hva jeg mener om det. men i frykt for å få kastet wraps og annet humbug etter meg, la jeg være å nevne jobbens navn med en stavelse.

( note to self: foreløpig merker jeg intet til den lakserende effekten)

 

jeg har donert alle myntene mine til den lille boksen ved kassen som tilsier at man kan redde barn i Afrika og jeg har vannet en blomst. så langt er det noe av det mer givende jeg har tatt meg til fore i dag. Vasking som skal foregå på arbeidplassen er helt tydelig at har vært fraværende så jeg ser for meg en nokså heftig økt med skurekost og desinfiseringsmidler om et par minutter.

Ida kom innom, spiste litt is og forsvant ut i finværet. og en ting. NÅR DET ER HELT TYDELIG AT JEG IKKE KAN GÅ UT FORDI JEG SKAL SERVERE DEG MAT, ER DET DA NØDVENDIG Å PÅPEKE AT DET ER KUN DU AV OSS TO SOM KAN BEVEGE DEG UTENFOR? LØK!

(Note to self 2: Har hull i en tann på venstre side. Føkk )

Merker jeg lever for mandag og syden. Ikke fordi jeg skal på jobb, for det skal jeg selvsagt. Men fordi jeg skal ha pysjparty. ja ejg vet. det er litt sånn «hvordan feire at man blir 11 år» men tross alt, som nevnt tidligere, var dette Ida og Marit sin idé. og de er strengt tatt 11 i hodet.

Da blir det moro. Og jeg skal reise. en hel uke uten kaffe, sinte turister og god gjengen. Jeg er jo glad i jobben min. eller. ikke jobben min. mer dem jeg jobber med. det må da telle for noe? Bonus? Ja takk.

 

NOTE TO SELF 3: MÅ PÅ DO.

Legg igjen en kommentar

