Hund i puberteten

jeg har et problem. Eller. jeg har to problem.

Jeg får kjekt så det synger etter hvis jeg ser på en annen kanal en viasat Nature.
Hvorfor? fordi Frode synes løver er gøy, og man ser mest løver på viasat nature. Jeg får ikke se på noe annet gøy, som Family Guy. Hvorfor? Fordi Frode enda ikke har lært seg programtidene på viasat og er livredd for å gå glipp av en løve eller tre.

Problem to. vel. LABB hundefor har kommet med ny reklame. Nå vil Frode ha samme genser, og han lovet å sette i gang et sant helvete om jeg ikke strikker en Asap. Nevnte noe om biting av planter og sofahjørner.
Jeg har tenkt å la vær, for jeg synes jeg blir straffet nok for tiden.

Jeg vet at en ikke skal utlevere sine barn på denne måten, men til og med for meg går det en grense.
Frode tar på seg selv. Jepp. Han gnikker labben fram og tilbaks. på. ja. du vet. tissefanten. Om jeg ser på ham, ser han bebreidene på meg og venter til jeg ser vekk, slik at han kan fortsette. I ALL OFFENTLIGHET! FLERE GANGER OM DAGEN!

Når han da er ferdig kommer han og legger seg oppå meg. Det eneste som mangler er at han begynner å røyke.

Nå bjeffer han på fårikål reklamen på tv. Lurer på om han skjønner at det er slaktet sau. Jeg prøvde å skifte kanal. Han bet meg i nesen. Frode er kommet i puberteten. Og jeg må strikke genser.

Legg igjen en kommentar

