Eksamen <3

Jeg har desverre kommet fram til der hvor jeg ser meg nødt til å lese til eksamen.
Bingo på facebook er ikke like kjekt lenger og jeg har sett alle episodene av Baywatch. Faen.
Å konsentrere seg om eksamen når man har et lite nurk i magen som hopper på blæren min, viste seg å ikke være helt enkelt. Heller ei, når Frode og Bodil gjør alt i sin makt for å få min oppmerksomhet, som;
1. Ule høylytt til alle Donkey Boy sanger på Radio Norge
2. Tygge på tøflene mine, som jeg forholdsvis har på meg
3. Løpe av gårde med pennen som faller ned på gulvet.
Så, som hevn, tok jeg bilde av Frode når han lufter tissen. Så nå ligger han i en krok og synes synd på seg selv.
Jeg har prestert å komme på en videre noe genial idè, ved å lage tidslinjer på alt jeg har som pensum, da det aller meste kan klistres opp mot et årstall. Så nå sitter jeg her, med en merkepenn jeg er ganske sikker på har grodd fast i håndflaten og digre ark på gulvet.
Å som jeg har troen på dette.
Bodil underholder meg med å kline seg selv opp etter ovnen som en gammel stripper. Ikke vet jeg om det er for oppmerksomhetens grunn eller det faktum at ovnen er varm og digg… o.O
Jeg har forsøkt å få tiden til å gå ved å stappe så mange toffifee som mulig inn i min egen munn men glemte at jeg hadde hull i en tann og det hele endte i katastrofe. jeg har skrevet ned hvor mange ganger jeg har gått på do i løpet av ettermiddagen og det runder snart 20.
Note to self: neste graviditet skal jeg stå oppned, HELE TIDEN.
Lurer på om det er mulig å sende mail til skolen: Kjære skolen min sin. Jeg har nå gått til det tiltak å google strikkemønstre for å finne noe festlig å strikke til juleverkstedet. jeg håper dette viser til at jeg overhodet ikke har kapastitet til å lære om verken Jesus, Gud ELLER den hellige ånd(e) på dette tidspunkt og hadde satt pris på om dere bare kunne gi meg en A nå, slik at jeg kan ta juleferie, setter jeg pris på det.
Jeg vet at ingenting av dette henger på greip, men akkurat nå er ingenting som det skal. jeg har fullstendig blokket ut alt som heter sosial omgang og ansvar og mitt liv dreier seg nå om en pute, en kopp med te og en HAUG med bøker.
Som strengt tatt inneholder mer vissvass enn spennende informasjon.
Så nå sitter jeg og diskuterer høylytt med meg selv om jeg skal kuppe hele eksamen og finne opp en egen religion og levere det som besvarelse, uansett oppgave.
JEG VIL HA JULEFERIE. Visste dere forresten at Jesus døde i år 30? Ikke? vel, nå vet dere det.
Takk for meg. Nå skal jeg sette meg foran ovnen og se på at fiskegratengen min blir ferdig.
Legg igjen en kommentar

