Sludder og vås

Det kan godt hende det bare er meg, men et iskaldt vakumpakket rundstykke med skulle, italiensk salat og grøntfor er ikke mye til frokost.
I følge SAS er det nettopp det. Kaffe eller te? Intet for meg takk, jeg har europas minste blære og sånn som dette flyet hopper rundt i orkanen ville te eller kaffe lun fått et katastrofalt utfall. Med mindre du har en makaber fetisj for urin i flysetet.

Jeg så ikke det, men det var det jeg tenkte. Man tenker ofte sånn når man er gravid. God unnskyld dette, å være gravid. Eivind, min noe snodige stebror, mener jeg kvalifiserer til handikappet. Hvertfall når det gjelder parkeringsplasser.

Fandens oldemor. Tissetrengt. Igjen. Nei, det er grenser fot h or mange ganger jeg skal reise meg å gå fra gaten, sånn helt uprovosert. Er ikke sikkert folk vet. Eller vil vite. Folk er merkelige sånn.
Er også mulig at det ikke går ann å se. Berlinerbollen min. For alt jeg vet kan de tro at det er nettopp det, det er. At jeg fortærte en diger berlinerbolle til frokost. Jeg burde ikke tenke sånn om andre mennesker, men dersom de tenker om meg og alt for søtt bakverk i samme tanke, har jeg lov.

Drikker kaffe måtte til 35 kr. Er det rart jeg må på do?
Er skremmende mange folk her for å være så tidlig. Samtlige ser ut til å trenge en ekstra time søvn. Inkludert meg selv. Huff. Stygg tanke.

Jeg gikk tom for ting å skrive om. Sikkert kaffen sin skyld. Poden i magen sparker noe infernalsk. Kanskje droppe kaffen. Enten det, eller så er han enig med sin mor når det gjelder frokost. Kaldt rundstykke er ikke noe tess. Hadde vært stas. Så kan vi begge bli grinete når vi skal ut å fly. Gå fredrik fullstendig på nervene.

Jeg burde bevege på meg. Sirkulerer litt på anklene som det heter. Skal visst være godt for blodet, nå som jeg er gravert. Synes strengt tatt det er nok med at Jeg ikke lenger kan sitte mer enn ti minutter stille uten at blæren min hyler og bærer seg. Om dette treffer meg igjen skal jeg definitivt anskaffe meg en sånn urinpose som gamle mennesker har. Stripset til foten. Meget praktisk. Og så kan man være blodig ærlig når man sier det skvulper når jeg går. Haha, jeg er for genial til meg eget beste noen ganger. Nevnte jeg at Jeg skal finne opp en bh med varmekabler?

Om du forresten tar den ideen fra meg, må du være barnevakt når han får brannkopper. Diaretryne. Jeg utvikler tourettes. Veldig sikker i min sak. Jeg har et økende behov for å fortelle mennesker nettopp det første jeg tenker når jeg ser dem. Til nå gjør jeg det kun i mitt eget hode. Noe annet ville vært direkte pinlig.

Nevnte jeg at jeg sitter på gardemoen og venter på et fly til svigers? Dette er og skrevet på en sånn herre smart telefon, så om det er skrivefeil får du leve med det. Men det var det Jeg egentlig ville formidle. Jeg er ute å reiser. MORRABRØØØD!

Legg igjen en kommentar

