Magebilde på face? Schnakast

Skal jeg fortelle dere noe kjekt?

Det kommer overhodet ingen bilder av verken meg, min mage eller mine nå voksende brøst ut på facebook. Om du får fnatt og spastiske sammentrekninger i ansiktet av den grunn, synes jeg du kan gå et annet sted å være. For det har seg nemlig slik, at det har nemlig ikke facebook noe med. Selvsagt vil jeg dele det med deg, men om du kjenner meg godt, vet du hvor jeg bor og hvor jeg liker å drikke kaffen min, så da kan vi sjåast der. Ok?
Det er nemlig ikke slik at selv om en forventer slike halvslibrige bilder av min ufødte sønn, at jeg kaster meg rundt og knipser bilder på badet i dårlig lys, sånn at det hele ser ut som om jeg har strandet på skjær eller noget.

Så fint at vi fikk ryddet opp i det. Det gleder meg.
Jeg kan også opplyse dere om at denne form for forandring hormonellt og ikke minst fysisk har gjort at jeg er noget mer skrullete enn vanlig, så se ikke fort i fra at du vil finne meg dansende på en selvlaget eng av blomar på torgallmenningen i nærmeste framtid.

Jeg går også ved NLA, på kristendomsstudiet, hvor påvirkningskraften er stor, så det kan og hende at jeg løper rundt med synopsen min. (som jeg btw bør bestille snart)

Intet mer skjer i heimen. Vel. Nå lyger jeg så det renner av meg, men heller det er intet nytt.

Huset skal totalrenoveres innen denne ballongen av en mage går hull på og spetakkelet skal ut, så du kan kanskje se det at jeg ikke har tid til å skrive intelligente blogginnlegg.
Riktig nok skal ikke jeg gjøre en god damn shit, sånn sett bortifra å kjefte på fredrik når han gjør feil.

Som nevnt tidligere: Bak en særdeles stresset Fredrik A Roman, står det en noget frynsete samboer og himler med øgene.(siter meg gjerne på den du)

 

Semesteret er i full gang og det er også forlesningene med de rariteter og festligheter det kan by på. Vi synger sanger, vi vitser om gamle testamentet og vi krangler med etikkforeleseren vår, som om vi ikke skulle gjort annet. Vi diskuterer downs, eller mongolisme, som det heter på NLA og vi har aldri vært så aktiv som vi er nå. Hvilken mønsterstudent ha! Hvem skulle trodd det?

Hva annet kan jeg fortelle om?

Jo, dette lille vesenet som nå sørger for at mine søvnrutiner er ikke eksisterende. Vi har dog kommet fram til et navn. Carlos Johannes.

Stilig?

Nei, jeg vet, redselsfult og han kommer til å bli mobbet fra første stund, men det bryr vi oss ikke noe om. Det viktigste er at VI er fornøyd sant?

Guri land, tenk om jeg var sånn. Nei fra spøk til alvor, for jeg kan nemlig være det, alvorlig.
Vi ser for oss en liten Sebastian. Og er han sin mor og far opp av dage, passer det utmerket. Et bøllefrø uten like. Jada. Stolt mor med kinaputter i postkassen. Dette kan bli gøy.
Jeg gleder meg noe hemningsløst, har fremdeles ikke kjøpt vogn, og er overbevist over at han sparker på blæren min om nettene, kun for å være ekkel.
Han derimot, må tro at jeg har en eller annen form for pustelidelse, da min nydelige mops, Frode, konstant skal passe på magen min og ligger og peser rett over navlen. Hans far synes fremdeles det er litt flaut å prate til en mage, så gutten må jo tro at enten har jeg 5 forskjellige mannfolk i hus eller at hans far er litt sånn. vel. korka, da Fredrik ikke klarer å prate til sin ufødte sønn uten forvrengt stemme og helst på en annen dialekt enn sin egen.

 

OG SÅNN GÅR NO DAGAN!

One thought on “Magebilde på face? Schnakast

  1. Det er bra. Liker at du ikke skal legge ut bilder. Har seriøst angst for gravidmager, og da spesielt navlen. Jeg blir LIVREDD og må slette alle jeg hører om at har lagt ut bilder av magen sin og blokkere de etterpå i tilfelle noen jeg er venn med kommenterer på det.

    Ja, uansett, morsomt innlegg! Hehe.

Legg igjen en kommentar

