Å HENGE PÅ GREIP

vet dere hva som ikke henger på greip?

Druer. Eller. Ja, det også men igrunn ikke bare det, men det snakker vi egentlig ikke om, for da blir jeg sint og så hiver jeg sparkel på feil vegg sånn at jeg må gjøre alt om igjen.

Men for å understreke det hele, det er mer enn druer som IKKE henger på greip.

Meg og min far har forresten kommet fram til at det som HVERTFALL ikke bør ligge under en lav sko, er comfort reklamene på tv. Det er bilde av comfort logoen og så kommer det en sliten joggende mann forbi. Hva faen har det med rørlegger å gjøre?

fiks badet ditt, ellers kommer det en svett mann og tar deg? Er det det som er budskapet, bør de virkelig ansette noen andre til å lage reklame. For eks. meg. Jeg hadde kommet med så latterlig mye mer spennende enn en svett mann. Hva med en katt i rulator? eller en liten unge med en hagesaks? Budskapet er jo like på landet som en svett mann.

Jeg hadde planer om å ta bilde av badet mitt i dag, men siden jeg glemte det og det faktum at hele gangen luktet svekk polakk, så kunne jeg ikke det.

Så jeg googlet følgende: «En grå flis» og legger herved inn det første bilde som kommer opp: 

Det ser overhodet ikke ut som noe som kunne funnet sted på mitt bad, men det var igrunn heller ikke poenget.

Ellers kan jeg fortelle dere at min lille baby er ekstrem produktiv. Han har nemlig trent nå de siste to dagene på å slå kollbøtte, som de sier på østlandet (snurre kompen) og klarer det utmerket inni magen min. Det føles slik. vent litt. snurre kompen. Hva faen er det for en måte å si noe på? Bergensere skal føres opp på listen over ting som ikke henger på greip.

Igrunn ett utrykk i seg selv som burde henge på noe annet.

Jeg tror jeg skal nominere dette, siden det har vært blog awards og sånt, til noe av det lameste innlegget jeg har skrevet på lenge. Men det er sikkert bare fordi jeg er gravid.

2 thoughts on “Å HENGE PÅ GREIP

Legg igjen en kommentar

