Logger ut.Kobler av.

jeg er så hormonell og usaklig for tiden at jeg nå har gjort en vurdering. Jeg kobler ut.

Yes. you heard me. Og nei, ikke sånn at jeg drar ut stikkontakten på meg selv, men for å være ærlig, jeg finner meg ikke i at jeg bruker så mye tid på så vanvittig mye unyttig. Så nå skal jeg gjøre et lite eksperiment. Internett er herved off limits. Det blir ufattelig spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde meg uten, men når sant skal sies, har jeg overhodet ikke godt av det. Internett altså.

jeg kan ikke huske sist jeg satte meg ned med kopp te og gjorde det jeg skulle av ordentlig pensumlesing eller en god bok. Jeg vil gå tur, og jeg vil lage boller. jeg vil kunne slappe av i min egen lille boble, men også nyte tiden med gode venner. Og gode venner er venner som oppsøker en, eller som en oppsøker, UTENFOR facebook. Sånn er det bare.

Jeg savner tiden der man ringte på til hverandre for å høre om en ville være med en. Gjør ikke du?

 

Så jeg gir balle faen i hele facebook. Og twitter. Og blogg. Og spotify. Om du vil ha tak i meg, så har dere nummeret mitt. det er bare å ringe. jeg må bare. logge ut. teste det ut litt. Hvordan det er å være et sosialt menneske uten å se på en pc skjerm flere timer om dagen. Er så forbannet lenge siden. jeg har litt viktigere ting å tenke på akkurat nå føler jeg.

( det ble veldig mye føling her ja, men jeg er jo gravid)

Og jeg kan bruke gravid som unnskyldning for min oppførsel, for kan andre si det om meg, kan jeg også bruke det selv. Eller?

Anyway.

Lykkebarometert er slått på, vannkokeren er nesten satt igang og jeg har store planer om å komme langt på en semesteroppgave. Facebook. I hate you.

Legg igjen en kommentar

