Laurdag

er dere klar over hvor utrolig mange lag med tapet det er mulig å ha på et kjøkken?

Vel. det er jeg. Jeg kan også informere dere om at det er et sant mareritt å få det vekk. Derfor stakk jeg på babytreff og lot Fredrik stå igjen med jobben. Ja jeg vet, en kvinnes plass er på kjøkkenet eller what not, men når det ikke er noe å lage mat på, blir det fort litt vanskelig.

Oij. paradise hotel reklame på tv og frode satte i gang å ule, samt onanere. Lurer på om det er et godt eller dårlig tegn.

Jeg har oppdaget hvordan det er å bli sparket i tissen innenifra og til alle menn, vær glad dere er menn.

Badet mitt er ferdig!!!!!!! Eller. vent. VÅRT bad er ferdig. Helt nydelig og snart får jeg bruke varmekablene, og da skal meg og bodil ligge å grille oss som to seler på et berg.

meg og malin skulle og holde oss unna facebook, noe vi klarte i ca en uke, så lets face it, (HØ HØ) vi er like tåpelig som alle dere andre som er der hele tiden. (jeg er der egentlig hele tiden, men jeg bare logger av chatten sånn at det ser ut som om jeg har et liv. så om jeg skriver at jeg har vært ute på ferde, så er det reinspikka løgn! )

Bodil er endelig ferdig med løpetiden sin, noe jeg ikke tror hun vet selv, da hun presser stumpen opp i alt som rører seg. Så offisielt så har tåen min blitt forsøkt voldtatt av en mopserumpe. tabu, jeg vet, men her er det daglig kost.

jeg har og babert siden av hodet mitt igjen, noe som minner meg på om at jeg må gå med lue om noen uker, da min mor kommer til å falle i gulvet. lurer på om jeg blir sånn. Som faller i gulvet og roper GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURI hva er det du har gjort ? Sånn med tanke på at jeg har igrunn gjort alt. Så når han som syvåring kommer hjem og har puttet kinaputter i postkassen til naboen, blir det high five under bordet. eller nei. Eller. jo, hvis det er postkassen til gro på toppen her i blokken. Hun kom med boller til fredrik da de fikset badet, men til MEG hurper hun og bitcher seg. Jeg tror Fredrik kler av seg for de eldre damene i blokken. først borettslagets styreleder og nå Gro på toppen.

Begge hatet meg. Helt til Fredrik kom. Nå er gro blitt en fniseballe. -.-

jeg gikk tom for ting å skrive om. faen.

 

3 thoughts on “Laurdag

Legg igjen en kommentar

