Store stygge ulven

jeg er gravid. Det er jo derfor. Som Roffa sa tidligere i dag. Bollen.

Jeg ble sint på fredrik fordi det ikke var sol ute når jeg skulle ut på tur med ham i byn. Er jo ikke Fredrik sin feil. Jeg må jo ta hensyn til at han kanskje ikke ville at det skulle være sol and what not. Så det hele endte egentlig med at Fredrik måtte si unnskyld for noe han egentlig ikke hadde gjort i det hele tatt. Story of my fucking life egentlig.

Etter en veldig givende samtale på Bocca med de graverte, har jeg kommet fram til at HEELZ no! (si det høyt mens du knipser med fingrene og veier med håndebassen. sånn ja) Så ja. No more overskyet piss.

Hvor dette kommer fra sier du? nei det må du ikke spør meg om. Jeg er gravid. jeg kan ikke for sånne ting nemlig.

Om jeg vil så kan jeg. som de sier. Eller. Har du lyst har du lov. har du hammer, spikr en spiker. alt etter som.

Jeg gleder meg noe hemningsløst til babyshoweren som min kjære søster har organisert. jeg kan si da soleis, om en er på diett, så er man nødt til å glemme den i et par timer ja. Marie fikk nemlig kakebok til bursdagen. Så jeg regner med vi kommer til å ha minst 5 forskjellige kaker og kanskje et dusin varianter muffins. Hirr hirr.

Fedonmannen ville himlet med øynene. (kanskje han gjør det. Gjør du det Fedon?)

Som sagt. jeg gleder meg veldig. bare ett problem. kjøkkenet kommer 29 mars. flatpakket. Så alt må være ferdig til sånn. ja. du ser greien? Arbeidspress deluks og på samme tid har NLA lagt det om slik at jeg er nødt til å levere inn en oppgave 9 mars. NLA: DETTE SKULLE DERE TENKT PÅ FØR! Tenk å ikke ta hensyn til meg mitt kjøkken?! MAKAN!

Sånn bortsett fra alt dette fjaset, er jeg dekket i litt støv og sparkel, og jeg unner meg nok en dag på sofaen med bingo på facebook. fordeler med å være gravid finnes nemlig. En god del, men det skal vi ikke snakke så høyt om, for da får jeg ikke klage til Fredrik lenger om hvor fælt jeg har det og hvor sliten jeg blir av at noen sparker meg i tissen innenifra.

Herlighet, jeg har virkelig ikke noe saklig å komme med i dag. jeg tror det er malingen som gjør det. Men sånn går det når det er ingen som vil male med meg. eller. Frode vil jo. Han går å stryker seg langs nymalte vegger. Så han ser ordentlig gammel ut for tiden. men jo. jeg maler. HELT alene.

var ikke det jeg skulle si egentlig, men jeg merker at når jeg blogger så har jeg null kontroll over hva jeg selv patter ned på dette tastaturet. akkurat som om fingrene mine styrer seg selv. jeg er blitt besatt. av computerdjevelen.

 

 

Å shait.

Legg igjen en kommentar

