Yasmine, eg hugleikar deg

Gud Bedre meg.

I min egen lille vimsete boble, viser det seg at jeg har glemt noe vesentlig, som jeg burde både ha jublet over og gitt til kjenne at jeg både erkjenner og feirer. Om det er fordi jeg har støv på hjernen eller at jeg litt bak mål for tiden vites ikke.

Kjære nydelige Yasmine. kan jeg slippe unna med at jeg VET at det er bursdagen din 22 februar, men at jeg i dette tidsrommet (1 or 2 days) ble kidnappet av store kuer, som tok meg med på en lang reise tilbake til dinosaurland hvor jeg måtte leve som bidé for en dinosaurfamilie, og at når de tok meg med tilbake til vår virkelige verden, så trodde jeg at vi fremdeles var i januar?

 

Greeeeeeit.

Hunden hjalp litt gjorde den ikke?

 

 

Uansett, O nydelige vakre talentfulle kvinne. du har desidert verdens herligste latter og er bare god tvers igjennom. Eg ynskjar deg tillukke med dagen som var.

GRATULERER MED OVERSTÅTT!!!!!! 

 

Legg igjen en kommentar

