reality check

Yes. Sånn føler jeg meg nå. hvorfor? Derfor:

Det har gått opp for meg at jeg faktisk skal føde. jeg har visst det hele tide, ikke tro at jeg er den som mener babyer kommer med storken. fødsel har jeg vært klar over før du kunne skifte dine egne sokker, men altså. JEG ska føde. På ordentlig. Den nydelige lille krabaten som ruller rundt i magen min og sparker og herjer på der inne. skal ut. UT!

Og akkurat nå har jeg skjønt hvor hinsides det er, og jeg fatter og begriper ikke hvordan jeg skal få det til.

Faen. Jeg må skrive et brev til helseministeren og Audun Lysbakken, at dette er noe de er nødt til å ta tak i. Dette kan være fedres oppgave. fredrik er mye mer rustet til å føde enn det jeg er. please Audun? Vær så snill?

Legg igjen en kommentar

