Svit Jisus

først jeg nå kommer med mine ellers festlige bokstaver formet i setninger og ord må jeg bare få fnyse litt først. Hormonell utbrusning coming your way:

O KJÆRE FORBANNADA KJERRING: JEG LIKER DEG IKKE.

sånn. Phu. Sykt digg, prøvd det du og. eller, kanskje ikke gjøre som meg, her vi sitter fredlig ved kjøkkenbordet og leser til eksamen og tegner (fredrik). Jeg presterte nemlig å hyle det ut sånn. litt. Tror Frode tisset på seg. 

Speaking of piss. Nytt blogginnlegg. fredrik spurte meg om hva jeg skulle skrive om. Jeg prøvde fint å forklare ham at det aner jeg ikke før jeg er ferdig egentlig, fordi jeg igrunn bare trykker på «nytt innlegg» knappen og skriver i vei. MIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiifgi. Sånn kan det og gå, men det er svært sjelden. 

Det ligger gravidbilder av meg på facebook. Sykt fett. Bokstavelig talt. Ingrid mente det var på tide. Ingrid er i utgangspunktet veldig søt, men akkurat da synes jeg hun var litt vel teit. Men jeg falt for det og gav Millie tillatelse til å legge ut bildene av meg fra babyshoweren. Totalt katastrofe. jeg ser ut som en polkaballong. Men det er visst slik en skal se ut når en er gravid, så jeg har roet meg sånn noenlunde. 

dagens quiz: Hvor lenge kan jeg være sur?

Svar, fordi du er så impotent (Yepp, jeg mener det jeg sier) at du ikke kan svaret: Lenge. Det funker dårlig med smilefjes og «jeg vet du bryr deg SHITT». 

Jeg er vel hormonell på tastaturet i dag. G-knappen spratt av. den ville ikke være med å leke lengre. 

Bodil hadde bursdag i går, for å snakke om noe helt annet. Hun er kanskje den søteste jeg har sett med hatt. Sånn EVAH. 

Bilde

 

Frode derimot synes det hele var noe dritt. helt til han fikk kake. Da var mamma best! 

Bilde

 

Du ser at jeg har verdens fineste hunder sant? Jeg har ikke skrevet nok om dem føler jeg, så derfor blir det slik i dag. 

BODIL BODIL BODIL FRODE FRODE FRODE. 

Riktig nok noe av det rareste som går på fire bein, det har jo de som er venn med meg på faaaisebukk fått med seg, men still. Sære. Men det ligger i slekten sier Torunn, så da trenger jeg ikke tenke at det hele er min feil og at jeg er den som er rar i utgangspunktet. 

Og når vi snakker om solen. Nå går frode rundt med et bein i munnen. Ikke fordi han vil, men fordi den henger fast i munnviken på ham og han er ikke heeeelt sikker på hvordan han skal få det ut. 

facepalm ja?

Legg igjen en kommentar

