Stuffed

Ja. det er helt sant.

Jeg har nådd termindato.

tenke seg til hva, denne dama har produsert noe som skal ut i verden og en gang langt der framme i tiden stå på egne bein. Grøss og gru. 

Uansett. Vi er mer enn relativt klar. Og bedritent lei av å være gravid. ja det er jo sååååå kos, jeg vet.

 Men når du på 280. dagen vralter rundt med bein som ikke fungerer og med en mage som gjør at du verken ser hvor lange tåneglene dine er blitt, eller hvor du tråkker, da blir man lei altså. 

MEN JEG GLEDER MEG. Tenk. jeg, marthe, hun rare med det røde håret på ungdomsskolen var hun som fikk seg mann og barn og rare hunder!  VICTORYYY….

Å,. var det en ri… nei. jeg fes. festlig.

jeg ser for meg at dette kommer til å ta tid. Ser for meg sånn jul 2013 at jeg kommer i Se og Hør. fordi jeg fremdeles er gravid. Hadde vært ultrakjipt, men litt greit også. Se og Hør betaler jo flesk og fjell for slike gode skuup right? 

Å hjelpes.

hvordan skal dette gå?

jeg har kastet i meg glass på glass med salsa, vasket vinduer og sunget sissel kyrkjebø (siste var skremselstaktikk, funket dårlig) Nå gjenstår det å lenke seg til en seng på kk med et brev hengende om halsen fra mamma om at det KREVES at jeg settes i gang. det funket jo på barneskolen.

Nei æsj. BMI-en min sier at jeg er overvektig. jeg har strekkmerker på lårene og jeg er veldig usikker på hvordan et kvinnelig kjønnsorgan ser ut. Jeg vet det er detaljer du kunne vært foruten, men det har seg nemlig slik at man… mister litt..vel.. utsikt når man blir gravid. jeg forteller bare alle sider ved det. 

Det fine med det hele er at jeg har NULL dårlig samvittighet ovenfor de hvertfall 12 kebabene jeg spiser i uken. 

WIN.

MEGA WIN

Legg igjen en kommentar

