U shall not breastfeed…

Dersom fredrik kommer inn døren nå kommer han til å kaldkvele meg.

jeg burde nemlig lese til eksamen, men her ligger jeg, med ræven i været og stemmer på chipsposer på Kims.

Aaa. hvilket liv. Jeg henger fremdeles litt etter og i går prøvde jeg å bruke unnskyldningen om at jeg var gravid. Funker dårlig når man sitter med baby på armen.

Æsj. Jeg beklager virkelig men jeg har funnet ut at Gamle testamentet ikke er helt min greie. Lurer på om jeg skal leie en predikant av noe slag, som bare kan forelese for meg til jeg skal ha eksamen. På den annen side kan det blir litt vel pinlig om jeg må amme. 

Har jeg nevnt at jeg kom inn i de gamle buksene mine? 

Om du hadde sett meg på lagunen den dagen hadde du sett at jeg så litt. vel. hva kan man si. Dritetrengt ut? ja, jeg fikk den på. men det var faen ikke behagelig.

 

Ja, det var DET jeg skulle skrive om ja. jeg har blitt mamma. tenke seg til. HUn rare med det røde håret var hun som først fikk seg ring på fing, leilighet, bikkjer, bil og baby. Har ikke helt kommet over sjokket enda selv, men fy som jeg koser meg. Og jeg bare sier det. som alle mødre tenker. Min baby er mye finere enn alle andre sin baby.

Og så ser han ut som en pingvin når han gjesper. Godt er det. jeg hadde blitt nervøs om jeg hadde produsert en normal baby. Han er et englebarn uten like. Han sover nesten hele natten gjennom, legger fint på seg og jeg har hørt ham gråte en gang. Så det ser ut til at bøllefrø tendensene er noe jeg må lære ham. 

btw, så passer mammarollen meg ypperlig. yepp. Hold på stolen, rull inn puppen. du leste riktig. galesofie liker å være mamma. nei faen. stryk det. jeg ELSKER det. 

 

Om du ikke har oppdaget det enda, prøver jeg å komme på noe konstruktivt å skrive om. Det blir fort vanskelig når Bibelen ligger og ser stygt på meg på bordet. det samme gjør Frode. Æsj altså. 
Og før du spør etter babybilder og at jeg MÅ legge ut og hei hvor det går, det skjer ikke.
Jeg er selvsagt ivrig etter å vise frem min nydelige lille tass til alle og en hver, men jeg prøver  å unngå at han blir ronkemateriale for creepsa uti internettverden. Så der har du den.

Gi meg til 8 juni, da er eksamen ferdig, så da kan vi gå catwalk i byn. så alle kan få se. 

 

jeg gikk tom for ting å si. så. det vil si at jeg MÅ lese. æsj. dobbelæsj

 

Legg igjen en kommentar

