Ammetåke 2.0

Fredrik prøvde å legge Sebastian i hundekurven i dag.

En kan vel si at ammetåken har trygt inntatt oss begge. For å toppe det hele, hadde jeg eksamen i dag også, og jeg er rimelig sikker på at jeg skrev noe om både pupp og bleier innimellom tolkningen av Rom 1,16-20. «Guds rettferdighet eksisterer ikke, jeg sover nemlig ikke om natten».

pappa lurte på om jeg strøk. Det lurer jeg også på.

familielivet har jeg nå oppdaget, at det er ikke slik som på tv. Hvor det helt fint går ann å oppdra 8 unger knirkefritt, som på 7 Heaven, eller ha alt på stell som i John and Kate pluss 8. alt er så ordentlig på tv.

Her derimot. Er det Casa Kaos. Delux.

Bodil stakk av med smokken, så jeg ble løpende rundt med poden over skulderen, gulpekluten i munnen og med frode pesende etter. Kp kom og spiste alle jordbærene mine. (For dere som ikke vet hvem Kp er så vet ikke jeg det heller. Forvilla seg inn her en ettermiddag og gikk liksom aldri. Han sier han kjenner oss, men jeg er ikke så sikker lenger. )

Frode har funnet ut at Sebastian må passes på når han har hikke og helst da sleikes i øret kontinuerlig. Og for å gjøre hele dagen ekstra frustrerende, dro de med seg inn en pinn som de nå har fortært utover det nyvaskede gulvet til fredrik.

Fredrik ble forøvrig bæsjet på i natt. Så til de grader. Bæsj på låret. Og de edle deler. jeg lo så jeg måtte holde meg fast i madrassen. Jeg vet. jeg er litt ond, men jeg har også sagt det før. jeg kommer til å bli den type mor som kjefter når naboen ser på, men som gir is for kinaputter i postkassen når vi kommer inn døren. Da må jeg begynne med Fredrik.

Ellers kan jeg si at Sebastian har oppdaget at kos er digg. Helst med ny bleie og smokk i håndebassen. Så nå ligger han med nesen presset inn i puppen min ,mens han småflirer og fiser så veggene rister i stuen. Om ikke han er perfekt, så vet ikke jeg.

Hvordan jeg har det?

Jeg er skitten under beina, ganske sikker på at den ene flekken på buksedrakten er bæsj og jeg spiser fruktsalat rett fra boksen. Uten is. Im bad. I know. Jeg må seriøst ta opp de pinne restene. Hvis ikke kommer Fredrik til å gå aldeles i fistel. Anywho. Jeg barberte beina i dag, til min samboers store fornøyelse, og jeg har farget håret. Så for dere som sier at dere ikke har tid til dere selv. Shame on you. Besides. Jeg vil ikke ha tid til meg selv akkurat nu. Jeg har nemlig en helt hemingsløst nydelig pod som vil ha kos. av meg. og bare meg.

Fisekonkuranse med min tre uker gamle sønn lover bra for oppdragelsen. eller?

2 thoughts on “Ammetåke 2.0

Legg igjen en kommentar

