Pupp ont baijs

Det har knapt gått en måned og jeg har allerede lurt min sønn.

«Se her, ta denne grønne vaskekluten fra Ikea helt opp i ansiktet ditt, den holder alt det kjipe vekke og du kommer til å sovne med en gang».

Stakkars gutt, tok det for god fisk. Om det funket? Det funka fjell skal jeg si deg. Så nå ligger han der. med en smokk i munnen, i tigerguttpysj og med en grønn vaskeklut foran fjeset. jeg driver kanskje med hjemme-korrupsjon, men det funker. gutten sover. Som en stein. Fnis.

vi har også funnet ut at han reagerer på sterke farger, så nå går Fredrik KUN rundt i rød t-skjorte. Jeg derimot, så dette komme og farget håret superlilla før 17 mai. ( Jeg har overbevist fredrik at dette var kunnskap jeg satt med fra før, men jeg må ærlig innrømme at det var bare noe jeg sa ved middagen i dag. Lalalalaaa )

mamma har vært her i helgen. jeg er fremdeles så fersk som mor at jeg aldri i verden kunne kommet på klute-trikset selv. Så om han kommer gråtende hjem fra barnehagen og lurer på hvorfor han er den eneste som har klut med navn, så skal jeg skylde på den rare mormoren. Det slipper jeg garantert unna med.

Altanen er ferdig så vi har grillet både oss og maiskolber hele helgen. Jeg ser ut som en tomat i ansiket, men det gjør ikke så mye. rød er den nye fargen i huset, så nå er Sebastian superoppmerksom på sin mor. WIN!

vi har nådd nye høyder in the shit department, vi har baisjet på fredrik sine edle deler, og vi har tisset mor langt oppover låret. Noen ganger lurer jeg på om han venter til det rette tidspunkt. når fredrik skifter på ham om natten, eller når jeg leker med ham på stellebordet. Luring er han. ikke at det var en overraskelse.

jeg fikk se babybilder av meg selv i dag, og kan konstantere at det er meg, MEG, MEG, MEG, han ligner på. WIN 2!!
eneste han kan spare seg, er hestetennene mine, og puppene mine. det hadde blitt litt vel kleint på barneskolen. (akkurat denne setningen synes jeg er rasende festlig, og jeg ler nesten høyt av meg selv. Jeg tror det er ammehumor)

Ammetåke, ammetåke, hei hei hei, ammetåke, ammetåke, du er grei…

woHOOOooooOOoooo

Legg igjen en kommentar

