Ammetåkens konsekvenser part 1.

herlega ammetåke, eg fordømmar deg!

jeg har gjort mye sløvt i mitt liv som amøbe, men dette tar fanden meg kaken.

jeg spretter ut på tur, glad og fornøyd og planlegger nøye på veien hjem at nå skal jeg tisse, lage frokost, drikke kaffe og se litt Dr. Phil FØR poden våkner.
Jeg halvbrøyter opp døren, ordrer hundene inn (og reagerer ikke på at jeg plutselig har fått gul dørmatte) og forteller meg selv høyt mens jeg strever litt med å få inn barnevognen mens jeg går med beina i kryss at nå jenta mi, NÅ skal det tisses.

Alt i alt igrunn et helt normalt scenario i dette huset her. Hadde det bare vært dette huset her. 

Yes. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Eller. jeg kan jo begynne med;

FOR FANDEN DA MARTE; DET ER JO FEIL LEILIGHET.

DU HAR IKKE GUL DØRMATTE (jysla stygg dørmatte, men det lot jeg vær å kommentere)

jeg burde jo da selvsagt forklart at herlighet mannen, jeg har ekstrem ammetåke og jeg er litt sånn retardert fra før av så det blir ingen god mix. jeg har piller i skapet, men de tar jeg ikke, for da blir jeg enda mer retardert og da kan jeg risikere å løpe rundt å leke elefant hele dagen og det går ikke med et lite barn mannen, det skjønner jo du og.. sant.. mannen?..

men neida. jeg røsket med meg frode og bodil, som forøvrig letet noe forvirret etter den ikke-eksisterende vannskålen sin, rygget ut av døren og lukket den fint igjen i det jeg hørte..Eeee..hallo?…..!

Videre det som forspilte seg da, om en hadde vært floge på veggen, var en jente på 23 som ikke har løpt på ett år men som nå, en mnd etter fødsel praktiserte denne krevende øvelsen med fulle melkepupper, litt tung barnevogn, to pesende og noe forvirrede mopser og en hylende baby, ut den tunge døren og først løp den ene veien for så å skjønne at HELVETE, er det FEIL BLOKKER OG?!, for så å skjønne at neida, 5 meter unna min egen dør, peste inn,. røsket med seg posten og rakk verken å tisse, amme eller drikke kaffen sin til Dr. Phil.

Jeg har nå bestemt meg, i frykt for å skade verdigheten min noe mer, for å holde meg inne.

for resten av livet.

hvorfor sier du?

FORDI JEG ER DEN ENESTE I HELE FORBANNA BORETSLAGET SOM HAR BABY OG TO PESENDE MOPS! -.-

2 thoughts on “Ammetåkens konsekvenser part 1.

  1. Vet du, jeg tror pinade jeg tisser meg ut av latter 😀 Flott av Frode ikke er av det roligste og mest stillegående pese dyret i denne byen heller da 😛 Så faren for å bli busted er nok ganske stor der 😛 hihih.. Marthe.. Det er bare du som klarer å få til dette .. haha.. Du reddet min dag vertfall 😀 Thank you 😉 ❤

  2. jo det er alltid hyggelig at mine håpløsheter i hverdagen kan bidra til noe positivt! 😛

Legg igjen en kommentar

