Gneist er «beist»

Ja men så hadde mor også vært på en sånn en slik en reunion.

Heldigvis var det med håndball-laget, slik at man da slapp å høre de gamle tørre vitsene fra en enda gamlere og tørrere klasseforstanderen. Er ganske sikker på at det hele hadde endt med at jeg måtte gi fra meg Britney Spears dingsen jeg fikk av Charlotte i 6. klasse. Den vil jeg gjerne beholde, så om det kommer en invitasjon, så er jeg ikke hjemme. Ever. 

Anywho. Det å møte jentene igjen, med rene klær, ingen klister i håret eller på fingrene og med kols-kondis var ganske så stas. Ikke bare hadde Helge disket opp med indrefilet og pølser, men Kristin hadde bakt. jeg har sagt det før og jeg sier det igjen.

Jentene skal se seg grusomt heldig at jeg ikke var gravid, for da hadde jeg sittet som Gollum i et hjørne med den paien. 

Vivian, Cecilie og meg selv kom frem til at rødvin er det beste for musklene og jeg har herved byttet ut både Ibux og Paraceten. Om rødvinstenner blir et problem kan alltids Anita få disse smarte bloggerne sine til å skrive at det er siste mote. Vin (v) vin (n) 

(om jeg her kan skylde på ammetåke eller dårlige gener er noe uvisst, morsomt er det uansett) 

Og når vi snakker om hysterisk. Anita er alltid like festlig når hun er i 110. Spesielt når hun BARE har fått rødvin hos sin mor. Jeg skulle gjerne hatt henne på båndopptaker slik at de 2 1/2 leserne jeg har kunne ha nyttet seg av de spennende tips som kom utover kvelden. Jo senere det ble, jo bedre ble tipsene. 

Jeg har planer om begynne med OL. Uansett gren. jeg kan være med i ALT. Henriette og meg selv var skjønt enig om at dette var noe vi kunne gjøre. Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde vært heidundrane god i individuell synkronsvømming. 

Akk for en kveld jenter, jeg koste meg noe vanvittig. Mimring om cuper og Helge sine høner. Det blir ikke stort bedre enn det. 

❤ 

One thought on “Gneist er «beist»

  1. Hehehehe :-))))) var så kjekt se alle igjen.. Og du skriver godt Marte:-)
    Muskelavslappet klem fra Vivian 😉

Legg igjen en kommentar

