ammetåkens konsekvenser part 2

Vel. Til alle dere amme-elskere der ute, og sikkert generelt dere som er glad i fri pupp, melken min bestemte seg for noen dager siden for å reise til syden, så den tok med seg de siste dråpene den hadde å tilby og gikk sin vei. -.-

Ikke at min lille bass har noe i mot det, for flaske er gøy, for flasken kan vi holde selv. og da kan vi se oss rundt når vi spiser.

Så igrunn er dette tidenes mest misvisende bloggtittel, men når alle rosabloggerne kan, så kan jeg også. 
Jeg er sur, så jeg bestemte meg å legge meg selv på trass av at jeg overhodet ikke er trøtt og igrunn er litt sulten. så jeg la telefonen i kjøleskapet, skylte snusen i do og gikk å la meg. jeg tok også med meg kenneth i sengen. For dere nå som tror jeg har innledet et noe skittent forhold til min nabo (han heter forresten ikke kenneth) så er Kenneth Tyson en bamse på størrelse med Justin Bieber. Fredrik forduftet ut døren for mange timer siden, og siden jeg ikke er sur på ham lenger og trenger litt kos, ble det altså med Kenneth.

Anywhoo. jeg hater denne pcen. Macen min tok kvelden for en uke siden, og som trøst for at jeg har levert den inn på service, har Expert på Oasen gitt meg en pc som garantert hadde vunnet OL i TREIG. 

Den bruker ca 20 minutter på å starte opp internetten, og når jeg først skal blogge, kommer bokstavene 5 minutter etterpå.

så igrunn burde jeg få bloggpris. 

Og prisen for beste skriver i blinde går til……MEG 

 

Og når du nå legger merke til at det overhodet ikke er noe skrivefeil what so ever, Yes, I am THAT good. 

Jeg burde sove. for bassen våkner om 6 timer og skal ha mat, men meg og Ak har drukket den dritgode brasilianske brusen de har på Solbrød. Ikke en, ikke to, men TRE! vi fikk til og med kjøpe den i en 6-pack. Så jeg er hyper på fremmedkulturell brus og har en snus igjen i boksen. 

Erhm. ja. Frode har lagt sin elsk på Kenneth og dro den nå ned på gulvet, og har lagt seg oppå den. Fest. 

Jeg må forresten finne flere grunner til at jeg kan være sur på fredrik på. (om nå tror at det er skrivefeil at jeg skriver fredrik med liten f, så tar du feil. det er med vilje. jeg er nemlig latterlig barnslig når jeg er sur) 

Så. Anita, har du noen tips? 

 

Legg igjen en kommentar

