Dåp

Du vet når dåpsforberedelser går som det skal og alt er igrunn på plass 48 timer før presten skvetter vann på pannen til en superblid baby?

Ikke jeg heller. 

Fullstending svikt og en lettere svett Marthe med null oversikt og en hylende baby. 
Takket være en vilt fremmed dame som  btw lager en heftig salsa gjorde det hele mulig. Jeg kan kun ta på meg æren av en oversukret sjokoladekake og nokon lefsar. 

Dåpen gikk som pinn i kuskit. Selv om presten var noe over pensjonsalder, gikk det hele som det skulle. Ungen gråt, mor svettet og far tok det med knusende ro. Som vanlig. 

Maten gikk ned på høykant og restene i kjøleskapet kan vi spise oss mette på de neste 4 ukene. Kaken var nydelig, dog den nå har smeltet ut over kakefatet og jeg tror Sebastian trenger større rom, med alle de gavene vi har fått. 

Nå sitter undertegnede å speider etter postbilen som skal parkere utenfor Oasen mellom tolv og to, slik at jeg kan få macen min tilbake. Jeg er latterlig lei av denne pcen, og må jeg ha den i en dag til nå, så tror jeg at jeg kaster den ut vinduet. 

Jeg burde lese på litt filosofi, men akkurat nå kan Platon og co tørke seg bak med boken. 

Oprah snakker med damer i overgangsalderen på tv og jeg har enda ikke kommet meg ut av morgenkåpen.

mandag ❤

2 thoughts on “Dåp

    1. Ja om det nå handler om platon da 😛 Jeg skulle gjerne lært litt om platon du, men jeg blir nok sittende og analysere tekstene i stedenfor. DERFOR er det litt kjipt 😛

Legg igjen en kommentar

