ny bloggdronning?

ALTSÅ unnskyld meg?

Jeg vet jeg skyter meg selv litt i foten nå, men hvem FAEN er AnneK?
Hvorfor har ikke jeg fått med meg dette tidligere?
ikke bare er det topp underholding, som gjør at jeg blir sittende oppe til langt på natt, men jeg merker det er noe fundamentalt galt med dagens ungdom.

 

(jeg er FULLT klar over at jeg nå høres ut som jeg er fylt 60 og ferdig med både overgangsalder og strikkesokker til barnabarna, men det MÅ jo sies.)

 

Hvorfor er det ingen som har lært denne damen at nakenbilder på nett er fy fy?

HVOR er mor og far? HVOR er kjæresten oppi dette?

Åjo. Bolemannen sitter og drikker rusbrus. Hvordan jeg vet dette? Jeg har snikt på facebook. Jepp. Akkurat på dette mennesket har jeg sneket. Jeg har og gjort noen kjekke observasjoner jeg gjerne ønsker å dele med resten av dere :

 

  • Han rapper. -.-
  • Han er ett år eldre enn meg, trener visst en masse, stor og sterk visstnok.
  • Drikker rusbus på fest. (ikke vet jeg om det er fordi han er redd for å bli full, eller om det skal gå hull på musklene hans dersom han drikker noe annet, gudene vet)
  • Alle som kommenterer, uten positivt eller negativt, blir kalt homse, eller soper. Alt etter hans humør. Noen ganger klinker han til en mongo. Det har han tatt fra damen.
  • Ironi eksisterer ikke. Jeg sa at dette var gøy som kommentar. Jeg ble kalt mongo. -.-

 

POENGET MITT ER:

 

Her serverer jeg dere latterlig mye kjekk informasjon og vitser. Humor på sitt beste, det OSER kvalitet av bloggen min, og så har jeg EN leser i mnd?

Hvorfor jeg er sur? Jo. Fordi AnneK hater alle, snakker drit om alle, sloss på byn og er teit. HUN svømmer i lesere. Hun legger ut bilder av ro…aaaaaa Så det er DET dere vil ja ha? Et bilde av meg i litt sånn Erna Solberg stil? Halvnaken i vannet med flytende kjole? Eller AnneK stil? Med en trusespisende stump badene i et noe forurenset sydenvann?

 Bilde

HVA SKAL TIL? Jeg nekter å godta at AnneK nå tjener penger på bloggen sin, mens jeg må tørke støv av den. HVER dag.

 

 

8 thoughts on “ny bloggdronning?

  1. Fantastisk Marthe! Du har herved en ny fast leser! Og siden jeg selv begynte å blogge om ting som jeg tror bare mamma interesserer seg i (etter jeg flyttet til australia). OG ikke kan noenting om bloggverden skal jeg la meg inspirere til å gå inn å se på nakenbilder av denne AnneK’en! 😉 ❤

  2. AnneK må være det dummeste jeg har sett på lenge! At det er mulig! Jeg tror ærlig at jeg kan si at du har gitt meg mareritt til natten…

    Ellers må jeg bare si at jeg morer meg stort over bloggen din 😉

    1. Ja sant hun er blåst? Jeg er ikke fan av å se ned på andre mennesker bare fordi de er litt.vel. ja.. enkel. men hu der tar fanden meg kaken!!

Legg igjen en kommentar

