Kvalitetstid

Yes. jeg pustet lettet ut da jeg fant ut at vi ikke skulle fingermale gitt. Ikke fordi det ikke er gøy, men fordi jeg er så fordømt dårlig til å male generelt at det hele hadde endt i et raserianfall fra min side og røyk på terassen. (Veldig glad jeg ikke har mistet armene og maler med føttene og sender julekort om vinteren. Ingen ville kjøpe dem for å si det sånn)

Gjett hva vi skulle gjøre?

Min meget muskuløse mannemann har vært på hobbybutikken. VI LAGDE LYS FOR FAEN! Lilla lys med lavendellukt! Nå tenker du vel at det gikk strålende for seg og «guuuu kor flink vi er». De som kjenner meg vil igrunn heller heve et øyenbryn og tenke, det var da VEL raskt frøken Sortevik. Jadda.

Vi begynte slik:

JÆVLIG TÅLMODIG DE FØRSTE 10 MINUTTENE SKAL JEG SI DEG!

 

Men det hele ente med at vi helte hele sulamitten i forskjellige glass, tok en snus og kultan i en 15 min i stedenfor. Må si dette topper det meste av hva fjasen min har gjort til nå. Når sant skal sies så er vi kanskje det barnsligste paret som finnes. jeg skader hjernen til de fleste nå, men vi har fist i kor. Om du nå rynker på nesen så la vær. ANNEK LA UT RUMPEN SIN PÅ NETTET, DA KAN JEG VEL FOR FAEN FISE LITT!

 

 

 

 

Og ja. jeg klarte, UTEN å vite det helt selv å lage noe som endte med at vi lå på gulvet med all stearinen. En lyspenis. Ikke vet jeg om jeg skal bruke den som vibrator eller kos når vinteren kommer. Jeg legger den neppe på bordet når svigermor kommer. Jeg har nok med en onanerende hund. Som btw nå prøver å komme inn i lekegrinden. Folk sier hunder ligner på eierne sine. Skjønner det ikke du.

 

 

 

 

 

 

 

 

Resultatet spør du? Et stykk colalys, ett stykk voldtatt lys (!), et penislys og et blomsterpottelys. Ja vi gikk tom for ideer å putte det i.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg er ikke av den sorten som går på diett, så jeg skjærte like godt kaken i fire biter og vi fråtset i oss alt sammen. Så nå blogger jag mens jeg venter på massasjen min mens fredrik går rundt meden brødkniv og kost på gulvet. Å gå rundt med det for å få det til å tørke var en dårlig ide du. Ikke det at vi  NOEN gang har hatt gode ideer. Hørt om den gangen vi ryddet? Ikke jeg heller.

 

 

 

 

 

 

 

 

Det hele toppet seg selvsagt da spillelisten spilte av Backstreet boys og soundtracket til Snøhvit. Mannen min gjør mye rart. Melkekartonger på do, sokker i tv-hyllen og fisketurer i søvne, men detta folkens, detta var gøy!

 

Legg igjen en kommentar

