Romantisk aften!?

Bassen min så ut som en skvist hummer i dag.

jeg VET det ikke er en OK måte å omtale sin 5 mnd gamle sønn på, men jeg MÅ jo nesten det når han faktisk ser slik ut. Grunnen til dette underlige utseende er ny vinterlue. Du vet. Sånn som vi hatet når vi var liten og full i snott, som man trekker over knotten. Nå har jeg videreført denne torturen og han er nå stolt (?) eier av en slik en.

Riktig festlig ble det også, da han har oppdaget tungen sin og bedriver nå tiden med å sleike rundt kanten på den. Ikke får vi ta den av heller. Så nå.. sover han med den.

Jeg burde jo strengt tatt lagt ut et bilde av ham sånn som han ser ut nå, siden jeg har fått pes fordi jeg ikke legger ut et fordømrade bilete av han, men jeg er ikke så snill. jeg fikk høre en gang at jeg var roten til all ondskap og det velger jeg å fortsette med og være.

Ellers har jeg en latterlig teit dag. Jeg er blitt låst inne på soverommet, da Fredrik driver å romesterer med noe hemmligheter inne i stuen. jeg er DRITsulten, tørst og nå er det like før jeg gjør fra meg i kurven til Frode. (Som hevn natuligvis siden han gjorde fra seg i MIN)

Det lukter godt men jeg kan ikke sette fingeren på hva det er. MEN HVIS IKKE DET ER BIFF OG SAUS BLIR JEG MILDT SAGT FORBANNA! (bare inni meg, hvis ikke knuser jeg jo fredrik men sånn helt seriøst. Biff eller døden. )

Nevnte jeg at jeg kjeder meg? Har dere merket hvor ofte jeg blogger når jeg kjeder meg? Det har nemlig jeg. jeg mangler inspirasjon og i følge wordpress klarer jeg ikke skrive ordet riktig en gang. Fail.

Vi skal visst gjøre noe på kvelden i dag. Sammen. Underlige greier men jeg blir sikkert glad. Bare det ikke er fingermaling. O lord jeg håper det ikke er fingermaling. Eller Harry Potter marathon. (igjen)

Fitte, dette må jeg finne ut av!

Legg igjen en kommentar

