Valg 2012

Hva er det mest saklige grunnen til at Obama skulle tape valget spurte Hallvard på twitter. 

Vel. Det ville jo være dersom noen kidnappet ham og at hele USAs befolkning blir overbevist over natten at Mitt Romney er en kjernekar. -.-

Jeg gjør som tv2. SuperPro-Obama. But(t) can you blame me? 

Jeg tenkte jeg skulle være over gjennomsnittlig smart og faktisk google og Wikipedia politikken til Romney, for å kunne lage et saklig og viktig blogginnlegg hvor jeg høres fryktelig smart og oppdatert ut. Jeg skulle ønske jeg kunne latt vær. 

O lord for en fjøsnisse. «Hey, Im Mitt Romney, I have money. Shitloads of money. And Im not gonna give you SHIIIET!». 

jeg skulle gjerne vært flue på veggen, der Obama sitter foran Tven sin med en pakke Pringles ( for det spiser han sikkert) og med beina på bordet, floffy tøfler og i pysjen sin. jeg undres på om han faktisk facepalmer litt når han ser Romney snakke. 

jeg hadde hvertfall ALDRI kunne holdt meg alvorlig dersom jeg skulle debattere mot Romney. 

«I have a plan, but im not gonna tell you am I?, just vote, you poor bastard»

Jeg kunne kommet med saklige argumenter, men når man betaler 14 % skatt, må bruke konen til å tale til kvinnene og mener at Jesus skal stå opp i bakgården din, nei da trenger man ikke saklige argumenter. 

Jada, man skal tolerere og akseptere all form for religion, men når man mener at man kan døpe mennesker etter deres død, da synes jeg det er å dra det litt langt. plagsomme dørvandrende jehovas vitner har ikke en dritt de skulle ha sagt. Sykt fett at man «tilfeldigvis» er medlem av den meningheten hvor Jesus kommer. Hvem er det du har betalt for å vite det da? hm? 

Frank Aarebrot er på tv nå også. Hva fanden gjør du her? Du hører jo til i en sliten russisk landsby! AHA! så Romney er egentlig Putin? Jeg skal egentlig ikke klage. Han er mye mer engasjerende enn den strilen Tv2 Nyhetskanalen har hatt gående som en eller annen kaklende høne nå de siste timene. DET ER MULIG Å SNAKKE MED TONEFALL. Om de har konkurranse med andre kanaler om å være kjedelig og overavansert, så vinner tv2. Lett. Tv med touchscreen er fett det, men lær deg å bruk det før du sender live tv din fjong. 

Ved forrige valg satt vi tettpakket i Marin sin noe kalde leilighet i byn. jeg husker ikke mye, det var det året jeg ble snuser, så hele valgnatten gikk med til nikotinsjokk. Eneste jeg klarte å få ut av informasjon den kvelden var det som ble slageret det neste året: «Eg har matcha leppestifta mi med skjortå mi…eg køddar».

I år tviler jeg på at det kommer så mye spennende. Det snakkes om vippestater, valgmenn og fusk. Det ultimate fusket ville jo være å kledd seg ut som den andre og bare si masse sprøyt. Ååå det hadde vært gøy det. Da kan jo Romney skifte religion til The flying spagettimonster. (Den eksisterer faktisk) Kanskje Obama kan synge cowboysanger? Ikke vet jeg, men jeg holder hvertfall en knapp på Obama. 

Eller. for å være ærlig sånn rent upolitisk og personlig. Det hadde vært fett om Romney hadde blitt president. En god mix mellom Sarah Palin og Bush. 

«Ich bien ein cheeseburger?» 

For oss som kanskje ikke påvirkes så volsomt hadde det vært festlig å se hvor mye morsomt det kan komme ut av den mannen i løpet av de neste 4 år…veeeeent. Norge har olje. Å satan. 

HEIA OBAMA!!!!!

Legg igjen en kommentar

